Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Toimialojensa merkittävät osaajat yhdistivät voimansa Lahdessa

Osuuskauppa Hämeenmaa

Toimialojensa merkittävät osaajat yhdistivät voimansa Lahdessa

Julkaistu: 08.03.2012 klo 15:15
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaan Kodin Terra, Kiinteistömaailma, Sampo Pankki, muuttopalvelujen erikoisyritys Niemi Palvelut Oy, rakennusliike Welho Tek Oy sekä rakennusteknisiä palveluja ja valvontaa tarjoava KVR Control Oy ovat aloittaneet Lahden alueella yritysyhteistyön. Tavoitteena on tarjota asiakkaille kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja alan ammattilaisilta.

- Asiakkaat haluavat monipuolista palvelua, oli sitten kyse rakentamisesta tai remontoinnista, kodin vaihdosta tai kunnostamisesta. Uusi yhteistyökuvio mahdollistaa nyt asiakkaan palvelemisen kokonaisuuden kaikilla osa-alueilla. Meiltä saa ratkaisut suunnittelutöihin, materiaalit ja tarvikkeet sekä rakentamisen ammattilaiset. Myös rahoitukseen, kiinteistön osto- ja myyntiasioihin sekä muuttoon järjestyy yhteistyökumppani yhdellä asioinnilla, kertoo Kodin Terra -ketjujohtaja Jarmo Piiroinen.

Yhteistyössä mukana olevat yritykset esittäytyvät 9.-11.3.12 Raksa-messuilla Lahden Messukeskuksessa osastolla Ba4.

Ok Hämeenmaa, Kodin Terra -ketjujohtaja Jarmo Piiroinen, puh. 050 328 4954
Ok Hämeenmaa, KT-logistiikkapäällikkö Thomas Ljunggren, puh. 050 380 9010

Hämeenmaa – yli 136 000 asiakkaansa omistama yritys Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 22 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.