Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » TNT Trainerit laajentaa kuluttajamarkkinoille

TNT Trainerit laajentaa kuluttajamarkkinoille

Julkaistu: 26.11.2015 klo 09:00
Julkaisija: TNT Trainerit

TNT Trainerit on toiminut reilu vuoden ajan ennen kaikkea personal trainereiden ja liikunta-alan ammattilaisten työkaluna. Asiakkaat ovat siis koostuneet pääosin yksityisyrittäjistä ja yrityksistä.

tnt-laitteet

Palvelu on tarjonnut tähän asti valmentajille kolme päätoiminnallisuutta, jotka ovat olleet:

1. Markkinointi TNT Trainerit hakupalvelussa

2. Asiakashallinnointi ja -seuranta

3. Ohjelmien luomistyökalut

Valmentajat ovat siis pystyneet luomaan palvelun kautta asiakkailleen kuvallisia ja videollisia treeniohjelmia, kausisuunnitelmia, sekä kirjallisia ohjelmia. Asiakkaat ovat voineet suorittaa tämän jälkeen treenit suoraan TNT trainerit mobiiliapplikaation kautta, jonka jälkeen valmentaja on saanut tarkat tiedot toteutuneista treeneistä ja esim. niissä käytetyistä painoista/vastuksista. Valmentajat ovat voineet myös seurata asiakkaidensa kehitystä (esim. painoa ja ympärysmittoja) suoraan portaalin tai applikaation kautta.

Palvelu laajentaa nyt kuluttajamarkkinoille

Tarve- ja kehityskyselyiden perusteella on tehty päätös laajentaa tuotteen asiakaskuntaa. TNT Trainerit palvelun treenaaja-puolta on kehitytty pian puoli vuotta ja on nyt julkaisuvalmis.

Palvelun uusi versio tulee tarjoamaan mahdollisuuden ostaa ja suorittaa treenejä suoraan TNT Trainerit applikaation kautta, vaikka treenaajalla ei olisi omavalmentajaa. Tämä ei ole ollut tähän asti mahdollista. Mikäli treenaaja päättää hankkia/haluta omavalmentajan, niin osaa palvelu ehdottaa hänelle sopivia valmentajia hänen lataamien ohjelmien perusteella.

tnt-mainos-digi

Myös valmennustyökalut kehittyvät

Samaan aikaan on myös kehitetty, ja edelleen kehitetään valmennustyökaluja, jotka koskevat pelkästään valmentajia. Niihin liittyvistä uudistuksista ja kehitystoimenpiteistä ilmoitetaan erikseen. Tässä kohtaa voidaan sen verran jo paljastaa, että aika huikeita juttuja on tulossa kevään 2015 aikana!

Uudistunut TNT Trainerit julkaistaan joulukuussa 2015!

TNT Trainerit on markkinoiden edistyksellisin suomenkielinen työkalu liikunta-alan ammattilaisille, sekä Suomen parhaiden trainereiden ja treenaajien kohtauspaikka.
TNT Trainerit on 100% motivaatiota!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki