Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » TNT Trainerit ja Revolution -konsepti yhteistyöhön

TNT Trainerit

TNT Trainerit ja Revolution -konsepti yhteistyöhön

Julkaistu: 17.12.2015 klo 11:00
Julkaisija: TNT Trainerit

TNT trainerit palvelu julkaistiin marraskuussa 2014 ja on siitä lähtien kasvanut kovaa vauhtia.

Palvelu tarjoaa liikunta-alan ammattilaisille työkalut asiakkaiden seurantaan, ohjelmien rakentamiseen ja markkinointiin. Palveluun on rekisteröitynyt Suomesta jo lähes 500 personal traineria ja liikunta-alan ammattilaista. Tällä hetkellä TNT Trainerit palvelu on yksi Suomen kattavimmista (ellei kattavin) hakupalvelu, kun pitää löytää itselleen sopiva valmentaja.

www.trainerit.fi

Yksi syy palvelun kasvuun on syksyllä 2015 alkanut yhteistyö Trainer4You kanssa. Trainer4You on vuonna 2004 perustettu suomalaisen personal trainingin ja terveysvalmennuksen uranuurtajayritys.

Yhteistyö Trainer4You kanssa laajenee nyt myös Revolution -konseptin yhteyteen. Tarkemmin selitettynä Trainer4You Revolution on liikunta-alan ammattilaisten verkosto, jonka tarkoituksena on parantaa personal trainereiden työn kannattavuutta. Liikuntakeskuksille ja pt-studiolle Revolution tarjoaa keinon hyödyntää jo kuluttajien tunnistamia, valmiiksi tuotteistettuja ja testatusti toimivia personal training -palveluita palvelutarjonnassaan. Revolution Personal Trainereihin voi törmätä mm. EasyFit kuntokeskuksissa. (lähde http://www.trainer4you.fi/koulutukset/revolution).

Tutustu TNT Trainerit palvelun ominaisuuksiin:

www.trainerit.info

Katso video palvelusta

Siirry palveluun

www.trainerit.fi

trainerit_logo_keltainen_harmaa_tnt_trainerit

TNT Trainerit on markkinoiden edistyksellisin suomenkielinen työkalu liikunta-alan ammattilaisille, sekä Suomen parhaiden trainereiden ja treenaajien kohtauspaikka.
TNT Trainerit on 100% motivaatiota!

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki