Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » TILLFÄLLE-erikoismallisto ja muut uutuustuotteet ihastuttavat helmikuussa

IKEA Oy

TILLFÄLLE-erikoismallisto ja muut uutuustuotteet ihastuttavat helmikuussa

Julkaistu: 02.12.2015 klo 11:00
Julkaisija: IKEA Oy

TILLFÄLLE-erikoismallisto sykkii brasilialaista energiaa

Näyttäviä kuvioita, villejä väriyhdistelmiä ja skandinaavista minimalismia. Helmikuussa 2016 myyntiin tuleva TILLFÄLLE-erikoismallisto yhdistää brasilialaista tunnelmaa ja skandinaavista selkeyttä. TILLFÄLLE on kunnianosoitus brasilialaiselle elämänilolle. Suurista kalusteista pieniin sisustustuotteisiin – tämä rento ja hauska mallisto suorastaan sykkii energiaa. Tuotteita on saatavana rajoitetusti, joten kannattaa toimia nopeasti.

Helmikuun uutuudet - perinteisiä tekstiileitä ja virikkeitä vihersisustajalle

Helmikuussa lanseeraamme ihastuttavia, perinteistä tyyliä henkiviä uutuustuotteita. Muun muassa tekstiileihin on saatu inspiraatiota Mulhousen tekstiilimuseon kokoelmista. Esittelemme myös uudet rustiikkiset ovet/etusarjat keittiöön ja niihin sopivat seinähyllyn ja -tangon. Ruoanlaittoa ja kattausta varten lanseeraamme uusia päivittäiseen käyttöön tarkoitettuja, kestäviä välineitä sekä romanttistyylisen keittiötekstiilisarjan. SATSUMAS-tuotesarja ihastuttaa vihersisustajaa. Koivuinen, selkeälinjainen GJÖRA-sänky puolestaan toimii myös tilanjakajana ja vaaterekkinä. Helmikuussa mallistoomme saapuu kaiken kaikkiaan 700 uutuustuotetta.

Tarkemmat tiedot uutuustuotteista ja -mallistoista sekä PDF-muotoiset lehdistöpaketit liitteenä ja osoitteessa www.IKEA.fi/pressroom

Kuvapyynnöt voi lähettää sähköpostiosoitteeseen: pr.finland@ikea.com
Lisätietoja: Heidi Azinur, Commercial PR Manager, Tel. +358 50 3033 888, heidi.azinur@ikea.com
Twitter ja Instagram: @IKEASuomi