Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Tervetuloa Teollinen 3D-työpajan lehdistötilaisuuteen

Lahden Messut Oy

Tervetuloa Teollinen 3D-työpajan lehdistötilaisuuteen

Julkaistu: 31.10.2014 klo 10:22
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Teollinen 3D-työpajan lehdistötilaisuus

• Maanantaina 10.11.2014 klo 14-15

• Kaupunkiverstas, Lasipalatsi, Mannerheimintie 22-24, 2 krs, Helsinki.

3D-tulostus on paljon esillä julkisuudessa. Mitä etuja 3D-tulostus tuo yrityksille entä mitä hyötyä siitä on tavallisille ihmisille?

Lahden Messut yhdessä Suomen Muotoilusäätiön sekä yhteistyökumppaneiden kanssa päätti toteuttaa oikean 3D-työpajan. Työpajan, jossa 3D-tulostimet ja skannerit ovat käytössä, jossa asiantuntijat neuvovat kädestä pitäen ja kuuden tunnin aikana nähdään tuotekehitysprosessi ideasta valmiiksi testattavaksi tuotteeksi asti.

Teollinen 3D-työpaja järjestetään MuoviPlastics 2014-messujen yhteydessä 12.-14.11.2014 Lahden Messukeskuksessa.

Lehdistöinfossa Helsingissä ovat mukana mm.:

Toimitusjohtaja Vesa Kärhä, Muoviteollisuus ry
Johtava asiantuntija Jorma Lehtonen, Suomen Muotoilusäätiö
Professori Lauri Repokari, CERNin tutkimuslaitos
Yrittäjä ja toimitusjohtaja Mark Poutanen, Materflow Oy

Lisäksi paikalla on Lahden Messut Oy:n edustajia.

Ilmoittaudu lehdistöinfoon viimeistään perjantaina 7.11.2014 Petra Ruonakoski, 040 504 0031 tai petra.ruonakoski@idonea.fi

Lahden Messut Oy
Pasi Rantanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 820 639, pasi.rantanen@lahdenmessut.fi
www.muovimessut.fi

Tuottajasta tuotekehittäjäksi on Lahden Messut Oy:n hallinnoima ja Hämeen ELY-keskuksen ESR-rahoitteinen hanke. Hankkeeseen kuuluva Teollinen 3D-työpaja järjestetään Muovi Plastics 2014 messuilla 12.-14. marraskuuta Lahden Messukeskuksessa. Lahden Messut Oy järjestää Muovi Plastics 2014 -tapahtuman yhteistyössä Muoviteollisuus ry:n ja Muoviyhdistys ry:n kanssa.

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.