Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Täysin uudistettu Porvoonkadun Siwa avataan 8.10.: Entistä tuoreempi lähikauppa vahvistuu paistopisteellä

Siwa

Julkaistu: 01.10.2015 klo 08:30
Julkaisija: Siwa

• Porvoonkadun Siwa Helsingin Alppilassa (os. Porvoonkatu 19, 00510 Helsinki) avataan täysin uudistettuna torstaina 8. lokakuuta klo 10.
  • Lattiasta kattoon uudistetun Siwan tuotevalikoimassa painottuvat tuoretuotteet, ja lähikauppaan tulee myös tuoretta leipää tarjoava paistopiste.
  • Suomen Lähikauppa etsii aktiivisesti uusia kauppapaikkoja pääkaupunkiseudulta.

– Alppilan Siwa suljettiin kevättalvella, kun kerrostalossa alkoi putkiremontti. Remontin yhteydessä kaikki kaupan kalusteet on päivitetty ja tilat uusittu lattiasta kattoon uuden, raikkaan Siwa-konseptin mukaisiksi. Kaupan tuoretuotevalikoima laajenee huomattavasti, ja kauppaan tulee uusi paistopiste. Alppilan Siwan muita vahvuuksia ovat nopean asioinnin mahdollistava erinomainen sijainti ja todella pitkät aukioloajat (ma–la 7–24, su 9–24), aluemyyntipäällikkö Perttu Kinnunen kertoo.

– Odotamme avausta jo innolla! Olemme päässeet alusta alkaen yhdessä rakentamaan uusittua kauppaa, ja henkilökunnan yhteishenki on korkealla. Etenkin uutta paistopistettä kohtaan meillä on kovat odotukset: se tulee olemaan todella kova sana alueen asukkaiden ja työmatkalaisten keskuudessa, myymäläpäällikkö Saana Pesonen kertoo.

Uuden konseptin mukaisen Siwan tuotevalikoimassa panostetaan tuoreuteen. Tuoretuotteiden, kuten hedelmien, vihannesten, maitotaloustuotteiden ja leivän osuus kaupan valikoimasta on lähes puolet, ja Siwassa myytävä liha on aina kotimaista. Valoisasta myymälästä löytyy myös paistopiste, josta saa tuoretta leipää ja leivonnaisia aamusta yömyöhään.

Ruokakaupan monipuolisiin lähipalveluihin kuuluvat Matkahuollon pakettipalvelu sekä Veikkauksen ja RAY:n pelipalvelut. Asiointi on sujuvaa uudenlaisella palvelukassalla. Siwalla on erittäin pitkät aukioloajat: ruokakauppa palvelee viikon jokaisena päivänä aamuvarhaisesta aina keskiyöhön asti.

Alppilan Siwan uudistus on osa Suomen Lähikaupan investointiohjelmaa. Uusia Siwoja on perustettu eri puolille Suomea tänä vuonna kymmenkunta, minkä lisäksi useita kauppoja on remontoitu uuden Siwa-konseptin mukaiseksi. Suomen Lähikauppa etsii aktiivisesti uusia kauppapaikkoja pääkaupunkiseudulta, ja seuraava kokonaan uusi Siwa avataan Vantaan Ruusukvartsinkadulle marraskuussa.

• Täysin uudistettu Siwa Alppila avataan torstaina 8. lokakuuta klo 10 osoitteessa Porvoonkatu 19, 00510 Helsinki. Kakkukahvit tarjolla klo 10–18. Ruokakaupassa toimivat paistopiste, Matkahuollon pakettipalvelu sekä Veikkauksen ja RAY:n pelipalvelut. Aukioloajat: ma–pe 7–24, la 7–24 ja su 9–24.

Lisätietoja: Aluemyyntipäällikkö Perttu Kinnunen, PK 1, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3097 (Siwa Alppilan toimintaa koskevat tiedot).
Johtaja Esko Sutelainen, Kauppapaikat, Suomen Lähikauppa Oy, puh. 020 700 3121 (Lähikaupan investointiohjelmaa koskevat tiedot).

Siwa on tuttu lähikauppa, jolla on Suomen laajin kauppaverkko. Yli 500 myymälää palvelee Hangosta Inariin. Valikoimissa on suosituimmat arjen perustuotteet, herkkuja hemmotteluun sekä mm. Matkahuollon pakettipalvelu. Siwat omistaa Suomen Lähikauppa Oy.

Siwa – se vähän mahtavampi lähikauppa.