Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Tampere-talon yhteyteen tulevan hotellin tontinluovutus- ja yhteistyömallikilpailun julkistaminen

Tampere-talo Oy

Kutsu.
Julkaistu: 11.02.2014 klo 13:31
Julkaisija: Tampere-talo Oy

Kutsu medialle tiedotustilaisuuteen
Maanantaina 17.2. klo 11.00, Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, kokoustila Sonaatti 2, 0. kerros

Tampere-talon yhteyteen suunnitellun hotellin tontinluovutuskilpailu on ratkennut. Median edustajat ovat tervetulleita kuulemaan aiheesta tiedotustilaisuuteen, joka järjestetään maanantaina 17.2. kello 11.00 Tampere-talossa. Paikka on kokoustila Sonaatti 2. Tiedotustilaisuudessa esitellään kilpailun tulokset ja julistetaan kilpailun voittanut työryhmä, johon kuuluvat rakennuttaja, hotelli ja arkkitehtitoimisto. Tilaisuudessa kerrotaan, kuinka ja millä aikataululla hotellihanketta ryhdytään viemään eteenpäin.

Tampere-talo, Tampereen kaupungin kiinteistötoimi ja tilakeskus sekä Tampereen maankäytön suunnittelu ja keskustahanke ovat hakeneet kilpailutuksella ratkaisua hotellille, jonka on määrä sijoittua Tampere-talon, yliopiston päärakennuksen ja Tullin alueen väliin. Hotelli tulisi Tampere-talon välittömään yhteyteen asemakaavamuutoksen jälkeen muodostettavalle omalle tontilleen siten, että sopii kaupunkikuvaan ja on arkkitehtuuriltaan korkeatasoinen, Tampere-taloa täydentävä.

Tiedotustilaisuudessa käyttävät puheenvuoron tilakeskuksen toimitusjohtaja Ilkka Ojala, keskustahankkeen projektiarkkitehti Kay Bierganns ja kiinteistöjohtaja Mikko Nurminen Tampereen kaupungilta. Lisäksi tilaisuudessa puhuu Tampere-talon toimitusjohtaja Paulina Ahokas sekä Tampereen kaupungin apulaispormestari Olli-Poika Parviainen. Asiantuntijapuheenvuoron pitää Tampereen kaupunkikuvatoimikunnan jäsen, professori Hannu Tikka.

Tiedotustilaisuus kestää noin tunnin. Medialla on mahdollisuus haastatella paikalla olevia asiantuntijoita. Kilpailuehdotukset ovat nähtävillä tilaisuudessa. Kilpailun tuloksista 17.2. julkaistava tiedote sisältää kuvia, jotka ovat vapaasti median käytössä.

Tervetuloa!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset tiedotustilaisuuteen pe 14.2. klo 12 mennessä:

tiedottaja Anne Sivula, anne.sivula@tampere-talo.fi, puh. 050 466 6687

Tiedotustilaisuuden etenemistä voi seurata ja osallistua keskusteluun Tampere-talon Twitter-tilillä @tamperetalo.

Tampere-talo on monipuolinen, laajaa asiakaskenttää palveleva kulttuurin, konserttien ja kokouspalveluiden tarjoaja. Se on Pohjoismaiden suurin kulttuuri- ja kongressikeskus, joka on toistuvasti valittu Suomen kongressitalojen kärkeen.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki