Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Taitaja2015-kilpailun opiskelijatyönä tehdyt somisteet myyntiin

Taitaja2015

Taitaja2015-kilpailun opiskelijatyönä tehdyt somisteet myyntiin

Julkaistu: 05.05.2015 klo 12:03
Julkaisija: Taitaja2015

Visuaalinen myyntityö -kilpailusarja räväytettiin käyntiin tehtävällä, jota täysin vastaavaa ei ennen ole ollut; sänkysomistus. Salon seudun ammattiopiston puualan opiskelijat ovat tehneet esittelysängyt ja Turun Ammatti-Instituutin sisustusalan opiskelijat ovat urakoineet koristetyynyjä ja sängynpeitteitä. Tyynyt on tehty kestävän kehityksen mukaisesti, eli ne on täysin valmistettu kierrätysmateriaaleista. Tapahtuman yksi neljästä pysyvästä teemasta on kestävä kehitys. Kestävän kehityksen päämääränä on turvata nykyisille ja tuleville sukupolville hyvät elämiset mahdollisuudet. Kehitystä ja sen vaikutuksia tarkastellaan yleensä kolmella tasolla: ekologinen, taloudellinen sekä sosiaalis-kulttuurillinen kestävyys.

Viimeisenä päivän torstaina 7.5. opiskelijat myyvät osan kilpailussa käytetyistä somisteista. Tervetuloa ainutlaatuisille ostoksille!

Lisätiedot: Marjo Koli-Lehto p. 044 770 4272 ja Johanna Lahtinen p. 044 770 4713

Taitaja2015-tapahtuma, valtakunnallinen ammattitaidon SM-kilpailu, TaitajaPLUS sekä Taitaja9, pidetään 5.–7.5.2015 Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa sekä HK Areenalla. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Skills Finland ry, Turun ammatti-instituutti, Axxell Utbildning Ab, Bovallius-ammattiopisto, Lounais-Suomen koulutuskuntayhtymä, Peimarin koulutuskuntayhtymä, Salon seudun koulutuskuntayhtymä, Raision seudun koulutuskuntayhtymä ja Turun Ammattiopistosäätiö.

Taitaja2015 viestii monin tavoin. Voit ladata painokelpoisia kuvia tapahtumasta ja eri kilpailulajeista Kuvat.fi
-palvelusta. Lisäksi käytössäsi on Taitaja2015 Youtube, Twitter, Instagram- ja Facebook-tilit. Nettiradio sekä verkkouutiset.  Kaikki linkit sekä yksityiskohtaiset tiedot eri kilpailulajeista ja tehtävistä löydät myös www.taitaja2015.fi etusivulta.