Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Suomen suurin ulkokasviseinä Rautatientorilla!

Green House Effect Oy

Suomen suurin ulkokasviseinä Rautatientorilla!

Julkaistu: 17.09.2013 klo 11:42
Julkaisija: Green House Effect Oy

Maanantaina 9.9. Helsingin Rautatientorille nousi 13 metriä korkea kasviseinä, Coca-Cola PlantBottle. Installaatio muodostuu 1300 kasvista ja on suurin Suomessa koskaan rakennettu ulkokasviseinä. Installaation mahdollisti Green House Effect ja intohimomme kaikkeen vihreään ja kasvavaan. Halusimme tuoda viherkasvien kauniin maailman myös keskelle vilkasta kaupunkia!

Installaatio on koottu Suomen syksyyn soveltuvista viherkasveista, jotka ovat kasveille luonnollisen ympäristön tarjoavissa, HomeGrow Sack kasvatuspusseissa.

HomeGrow Sack on kasvatuspussi, joka antaa kasvien juurien hengittää. Kangas läpäisee reilusti happea ja se antaa kasveille, kukille ja yrteille erinomaisen kasvuympäristön.

Coca-Cola PlantBottle -installaatio on osa kierrätyspullojen kehitysprojektia, jonka tavoitteena on 100% kasvipohjaisen ja ympäristöjalanjäljeltään pienemmän kierrätyspullon kehittäminen.

Kasvi-installaatiota voi ihailla Rautatientorilla 9.9.-21.9.2013. Tempaus huipentuu sunnuntaina 21.9. kun rakennelma puretaan ja kaikki 1000 kasvia jaetaan kaupungin viherpeukaloille.

Kasviseinä rakennettiin yhteistyössä New Sales:n kanssa.

Green is good!

Katso lisää: www.ghe.fi