Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Suomen ensimmäinen IKEA-ruokarekka lähtee tien päälle

IKEA Oy

Suomen ensimmäinen IKEA-ruokarekka lähtee tien päälle

Julkaistu: 10.06.2015 klo 11:35
Julkaisija: IKEA Oy

IKEA alkaa tarjoilla suosituimpia klassikkoruokiaan IKEA-ruokarekasta keskiviikosta 10.6. alkaen. Ruokarekan ensimmäinen pysähdyspaikka on Jyväskylässä.

Jyväskylän IKEA-lähipisteen avajaisten yhteydessä keskiviikkona 10.6. nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa IKEA-ruokaa myyvä ruokarekka.

– IKEA-ruokarekka tarjoilee IKEA-klassikoita eli hodareita sekä lihapullia ja tänä keväänä valikoimaan tulleita vegaanisia IKEA-kasvispyöryköitä valmiissa annoskupeissa. Lisäksi tarjolla on pientä makeaa syömistä ja juotavaa edulliseen hintaan, kertoo IKEA Food Suomen ravintolatoimen johtaja Minna Tuohimäki.

Maailmalla IKEA-ruokarekat ovat myös aivan uutta. Niistä voi ostaa katuruokaa Suomen lisäksi Espanjassa ja Norjassa. Suomessa ruokarekka lähtee liikkeelle Jyväskylästä. Kesän ja syksyn ajoreitin suunnittelussa otetaan huomioon myös kuluttajien toiveet.

– Halusimme lähettää ruokarekan tien päälle uuden IKEA-lähipisteen avajaisten yhteydessä. Olemme täällä Jyväskylässä vähintään viikon. Tulevista pysähdyspaikoista voi laittaa toiveita IKEA Suomen Facebook-sivulle, Tuohimäki kertoo.

IKEA-ruokarekka viipyy Jyväskylän IKEA-lähipisteen edustalla ainakin viikon verran, keskiviikosta 10.6. keskiviikkoon 17.6. asti. Ruokarekka on avoinna IKEA-lähipisteen aukioloaikojen mukaisesti.

IKEA-ruokarekan valikoima

Hot dog

Lihapullat 6 kpl

Kasvispyörykät 6 kpl

Kahvi/tee

Vesipullo

Smoothie

Puolukkapillimehu

IKEA-ruokarekan pysähdyspaikka Jyväskylässä:

IKEA-lähipiste, Vasarakatu 25, Jyväskylä
Avoinna arkisin klo 10–21, lauantaisin klo 9–18 ja sunnuntaisin klo 12–18.

IKEA-ruokarekan reittitoiveita voi lähettää IKEA Suomen Facebook-sivulle: facebook.com/ikeasuomi. Kerromme seuraavista pysähdyspaikoista Facebook-sivullamme.

#IKEAruokarekka

IKEA viestintä, puh. +358 40 451 7856, e-mail: pr.finland@ikea.com
Kirsi Gotthardt, Viestintäjohtaja

www.IKEA.fi/jyväskylä