Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Suomalaisen Dacco-tukkutoiminnan asiakkaat saavat tuotteensa ja palvelunsa jatkossa ALSO Finland Oy:ltä

Julkaistu: 18.07.2011 klo 12:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Oy Mikrolog Ltd on päättänyt lopettaa harjoittamansa Dacco-tukkutoiminnan keskittyäkseen jatkossa ydinliiketoimintaansa tietotekniikan järjestelmäkokonaisuuksiin ja systeemi-integrointiin.

Tietotekniikan jälleenmyyjät saavat jatkossa entistäkin laajemman ja kattavamman kokonaisuuden ratkaisuja Suomen suurimmalta IT- ja kodinelektroniikka-tukkurilta, ALSO Finland Oy:ltä, joka ostaa tukkutoiminnan varastot Mikrologilta. Erityyppisten asiakkaiden mahdollisuudet saada kaikki tarvittavat tuotteet kustannustehokkaasti yhdestä pisteestä yhdistettynä asiantuntevaan palveluun vahvistuvat.

Dacco-tukkutoiminta päättyy 31.7.2011. "Meillä on kaikki valmiudet palvella nykyisiä ja uusia asiakkaita – niin kesällä kuin lomakauden loputtua ja syksyn kiireiden alkaessakin", toteaa ALSO Finland Oy:n toimitusjohtaja Maija Strandberg.

Mikrolog tiedottaa Dacco-tukkutoiminnan asiakkaita erikseen tarkemmin toiminnan päättymiseen liittyvistä käytännön toimenpiteistä.

Tero Karttunen, Dacco-tukkutoiminnat, puh. 040-5477396

Peeter Parts, ALSO Finland Oy, puh. 040-7799922