Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Suomalainen Kamux-autokauppa lanseeraa 14 vuorokauden palautusoikeuden

Kamux

Suomalainen Kamux-autokauppa lanseeraa 14 vuorokauden palautusoikeuden

Julkaistu: 17.11.2014 klo 09:15
Julkaisija: Kamux

Kamux on suomalainen vuonna 2003 toimintansa aloittanut vaihtoautokauppaan erikoistunut yritys. Meillä on 28 autoliikettä Suomessa ja kuusi Ruotsissa.

Kuluvan vuoden aikana olemme avanneet uudet liikkeet Kokkolaan, Raaheen, Saloon, Kotkaan ja Helsinkiin. Laajentuessamme olemme tänä vuonna palkanneet yli 30 vakituista työntekijää.

Tänä vuonna myymme noin 20 000 autoa.

Haluamme olla kehittämässä suomalaista autokauppaa entistä vaivattomammaksi ja nykyaikaisemmaksi, ja mikä onkaan enemmän nykyaikaista kuin tuotteen kotiin vieminen asiakkaalle.

Kamux on jo vuosia toimittanut autoja asiakkaiden kotiin, ja onnistuneita Kamux Kotiintoimitus –autokauppoja on tehty tuhansia. Nyt haluamme tehdä kotiintoimituksen entistä helpommaksi ja turvallisemmaksi. Uskomme tuotteeseemme, toimintaamme ja rehelliseen vaihtoautokauppaan ja niinpä myönnämme etämyytyihin kotiintoimituskauppoihin 14 vuorokauden palautusoikeuden!

Vaihtoauto on vain puhelinsoiton päässä.

Katso tässä liitteenä oleva video, kuinka vaivatonta Kamux Kotiintoimitus on!

Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä, niin vastaamme mielellämme.

Kotiintoimitusterveisin,

Juha Kalliokoski, toimitusjohtaja