Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Stockmann palvelee Mustin ja Mirrin avulla eläinasiakkaitaan entistä paremmin

Musti ja Mirri

Stockmann palvelee Mustin ja Mirrin avulla eläinasiakkaitaan entistä paremmin

Julkaistu: 16.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Musti ja Mirri

Musti ja Mirri avaa myymälän Helsingin keskustan Stockmannille

Pohjoismaiden suurin lemmikkieläintarvikeketju Musti ja Mirri avaa marraskuussa myymälän Helsingin keskustan Stockmannille. Uuden Mustin ja Mirrin myötä Stockmannin asiakkaiden palvelut paranevat entisestään – yhdellä ostosreissulla voi hoitaa myös lemmikin tarvike- ja ruokaostokset sekä trimmauksen.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisen ostosmahdollisuuden. Uudessa myymälässämme on tarjolla myös lemmikkien turkinhoitopalvelu: Dogroom-salonki, jollaista ei muista Helsingin keskusta-alueen Musti ja Mirri -myymälöistä löydy, ja jollaista ei ole aiemmin ollut Stockmannin palveluvalikoimassa. Tuotevalikoimakin on myymälässä laaja ja sen lisäksi kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita on mahdollista tilata myymälään”, Mustin ja Mirrin ketjujohtaja Juhana Lamberg kommentoi.

Uusi myymälä avautuu marraskuussa Stockmannin -1-kerrokseen nykyisen puutarhaosaston viereen.

Stockmann toteuttaa strategiaansa keskittymällä entistä vahvemmin muotiin, kosmetiikkaan, ruokaan ja kodin tuotteisiin. Omaa tarjontaa täydennetään houkuttelevilla vuokralaisten tuotteilla ja palveluilla erinomaisen asiakaskokemuksen takaamiseksi.

”Toivotamme Suomen ja Pohjoismaiden suurimman lemmikkieläintarvikeketjun lämpimästi tervetulleeksi lippulaivatavarataloomme. Musti ja Mirri -myymälä varmistaa sen, että lemmikkieläinten omistajille on jatkossa tarjolla aikaisempaa laajempi tuotevalikoima tavaratalossamme”, kertoo Stockmannin Real Estate -yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen.

Juhana Lamberg
Ketjujohtaja
Musti ja Mirri
+358 50 555 5989

Seppo Oksanen
johtaja, Real Estate, kaupalliset toiminnot
Stockmann
+358 40 587 9305

Musti ja Mirri on vuonna 1988 perustettu lemmikkieläintarvikkeiden erikoisliikeketju. Liikkeitä on yli sata ympäri Suomen Helsingistä aina Rovaniemelle saakka.

Musti ja Mirri on Suomen sekä samalla koko Pohjoismaiden suurin lemmikkieläintarvikeketju.