Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Starbucks innostaa täysin uuteen tapaan nauttia cappuccinosta

Pilgrim Oy

Starbucks innostaa täysin uuteen tapaan nauttia cappuccinosta

Julkaistu: 12.05.2015 klo 16:20
Julkaisija: Pilgrim Oy

Starbucks tarjoaa uuden tavan päivittäisen cappuccinon nauttimiseen, kylmänä valmiina juotavasta Discoveries-valikoimasta.

Suomalaiset kahvinrakastajat voivat nyt nauttia jokapäiväisen piristävän kahvinsa milloin haluavat ja missä tahansa uusimpien Starbucksin viileiden ja valmiina juotavien Discoveries-juomien valikoimasta.

Juomat voi helposti säilyttää jääkaapissa kotona tai vaikkapa töissä. Uusi juoma on nopea, helppo ja maukas tapa nauttia kylmäkahvi – milloin tahansa, missä tahansa. Idea uusiin viileinä tarjottaviin kahveihin on lähtenyt Starbucks-kahviloiden käsin valmistetuista kahveista. Kaikissa Starbucksin kylmӓkahveissa kӓytetӓӓn 100% Arabica-pavuista jauhettua espressoa, kuten kahviloissa. Sekä kahvi ettӓ sokeri on Reilun Kaupan sertifioimaa.

”Asiakkaamme kertovat usein haluavansa nauttia suosikkikahvinsa myӧs kahviloiden ulkopuolella, ja silloin kun Starbucks kahvilaa ei  ole lӓhistöllӓ. Kun pystymme tarjoilemaan yhtӓ korkealaatuisen ja herkullisen kylmӓn variantin erikoiskahveistamme, Starbucks –erikoiskahvin voi juoda vaikka kotona tai napata mukaan matkalla nautittavaksi,” sanoo Patrik Lundell, Starbucks Channel Development, Starbucksi:lta.

”Uskomme, että uusi kylmänä nautittava cappuccino saa jopa vannoutuneet kuuman kahvin ystävät muuttamaan mielensä kahvin juomisen suhteen. Hieno uusi tapa nauttia kahvista.”

Starbucks Discoveries kylmӓkahvit löytyvät vähittäismyymälöiden ja hyvin varusteltujen kioskien kylmähyllyistä kautta maan.

Uuden Starbucks Discoveries Cappuccinon pääsee testaamaan tänä kesänä ympäri Suomen, kun Starbucksin näytejakelukiertue lähtee liikkeelle.

Näytejakelupisteiden paikkakunnat:

Toukokuu

Kauppakeskus Iso-Omena, Espoo, 16.5.

Kauppakeskus Kaari, Helsinki, Kannelmäki, 23.5.

Heinäkuu

Helsinki:

Esplanadi 4.7. & 9.7.

Kaivopuisto 11.7.

Hietaniemi 10.7. & 18.7.

Turku:

Aurajoenranta, RuisRock 3.7.

DBTL, 31.7.

Tampere:

Keskusta, Tammerfest 17.7.

Elokuu

Helsinki:

Kallio, Block Party 1.8.

Sörnäinen, Flow Festival 14.8.

Starbucks Discoveries makuvaihtoehdot:

Cappuccino - UUTUUS