Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SOL Palvelut avaa nuorille uusia mahdollisuuksia

SOL Palvelut Oy

SOL Palvelut avaa nuorille uusia mahdollisuuksia

Julkaistu: 17.03.2016 klo 11:17
Julkaisija: SOL Palvelut Oy

SOL tarjoaa nuorille mahdollisuuden kesätyöhön, työskennellä opiskelujen ohessa tai välivuoden ajan tai jopa luoda ura palvelualalla. Alan oppisopimuskoulutukset tai tutkintoon johtavat koulutukset ovat hyvä vaihtoehto uraansa miettivälle nuorelle. Kesätyö saattaa olla ponnahduslauta elämän mittaiselle työuralle.

SOL työllistää tällä hetkellä yli 3 000 nuorta ja tarjoaa nuorille väylän työelämään.

– SOLissa kesätöihin on mahdollista hakeutua myös alle 18 -vuotiaat. Perehdytyksemme on intensiivistä ja käytännönläheistä. Aikaisempaa kokemusta alalta ei aina välttämättä tarvita, kertoo henkilöstö- ja lakiasioiden johtaja Timo Sairanen.

SOL on mukana yhteistyökumppanina Vastuullinen kesäduuni kampanjassa, jonka tavoitteena on tarjota nuorille töitä sitoutumalla hyvän kesätyön periaatteisiin. Tänä vuonna SOL Palkkaa arviolta 700 kesätyöntekijää.

– Meillä on myös mahdollisuus tehdä töitä välivuoden ajan tai kouluttautua työnteolla tutkintoon, jatkaa Sairanen – Koulutamme työntekijöitämme oppisopimuksella laajasti toimialamme erilaisiin tehtäviin.

Uratarina:

Katja Lind tuli SOLille kesätöihin, ensimmäiseen työpaikkaan v. 2008. Ala vei mukanaan ja koulutusten kautta Katja toimii tällä hetkellä hotellisiivouksen palveluohjaajana.

Videolla Katjan uratarina:

Timo Sairanen johtaja, henkilöstö- ja lakiasiat, timo.sairanen@sol.fi, Puh. +358 45 6700 368

SOLista:

SOL on suuri suomalainen, vakavarainen palvelualan perheyritys. SOL toimii siivous-, kiinteistö-, toimitila- ja turva-, henkilöstövuokraus- sekä pesulapalveluiden alalla Suomessa, Ruotsissa, Baltiassa ja Venäjällä työllistäen yli 13 000 henkilöä

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki