Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SOK:n konsernijohtoryhmän jäsen Suso Kolesnik jättää tehtävänsä

SOK

SOK:n konsernijohtoryhmän jäsen Suso Kolesnik jättää tehtävänsä

Julkaistu: 26.03.2013 klo 13:00
Julkaisija: SOK

SOK:n Maine ja vastuullisuus -yksikön johtaja ja SOK-yhtymän konsernijohtoryhmän jäsen Suso Kolesnik eroaa SOK:n palveluksesta. Kolesnik jää pois konsernijohtoryhmästä maaliskuun lopussa ja SOK:lta kesäkuun puolivälissä.

Suso Kolesnik aloitti SOK:n viestintäjohtajana ja silloisen johtajiston jäsenenä 1.6.2003.

"Olen saanut toimia suomalaisen talouselämän ja yhteiskunnan näköalapaikalla kymmenen vuotta. Se on ollut mahtava koulu, josta olen hyvin kiitollinen. Nyt on aika luovuttaa vastuut tuoreille voimille ja siirtyä itse eteenpäin", Suso Kolesnik sanoo.

”SOK:n johtajana Suso Kolesnik on tehnyt hienoa työtä vastuullisen ja osuustoiminnallisen S-ryhmän vahvistamiseksi yhdessä osuuskauppojen, omistajahallinnon ja asiakasomistajien kanssa. Hän on opettanut meitä ymmärtämään merkityksemme asiakasomistajiemme arjessa, sidosryhmiemme keskuudessa ja suomalaisen yhteiskunnan rakentajana. Kunnioitamme Suson päätöstä suunnata urallaan eteenpäin ja toivotamme hänelle siinä menestystä", toteaa SOK:n pääjohtaja Kuisma Niemelä.

SOK Maine ja vastuullisuus -yksikköä vetää oman toimensa ohella yhteiskuntasuhdejohtaja Kai Ovaskainen 1.4.2013 alkaen.

Kuisma Niemelä, p. 050 370 0252
Suso Kolesnik, p. 050 388 3188