Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin Matti Pikkarainen

SOK

SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin Matti Pikkarainen

Julkaistu: 26.04.2013 klo 09:00
Julkaisija: SOK

Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnan osuuskunnan kokous pidettiin Helsingissä 25.4.2013. SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtajaksi valittiin tuomiorovasti Matti Pikkarainen.

Osuuskunnan kokous valitsi SOK:n hallintoneuvostoon kolmivuotiskaudeksi uudelleen seuraavat erovuorossa olleet jäsenet: tuomiorovasti Matti Pikkarainen, Osuuskauppa Arina, teollisuusneuvos Otto Mikkonen, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, toimitusjohtaja Kimmo Simberg, Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppa jamaanviljelijä Kimmo Koivisto, Suur-Seudun Osuuskauppa.

Muiden erovuorossa olleiden tilalle hallintoneuvostoon valittiin: toimitusjohtaja Antti Määttä, Osuuskauppa Keskimaa, agrologi Timo Hollmén, Turun Osuuskauppa ja toimitusjohtaja Hannu Krook, Osuuskauppa Varuboden-Osla Handelslag.

Osuuskauppa Maakunnan eroa pyytäneen toimitusjohtaja Jorma Vehviläisen tilalle hänen jäljellä olevaksi toimikaudekseen valittiin vakuutusedustaja Esa Karppinen.

SOK:n hallintoneuvosto valitsi järjestäytymiskokouksessaan puheenjohtajaksi tuomiorovasti Matti Pikkaraisen. Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin talousneuvos Maija-Liisa Lindqvist ja toiseksi varapuheenjohtajaksi toimitusjohtaja Kimmo Simberg.

Matti Pikkarainen, SOK:n hallintoneuvoston puheenjohtaja, p. 040 550 2932