Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SOK avaa yhdeksännen Prisman Pietariin

SOK avaa yhdeksännen Prisman Pietariin

Julkaistu: 01.12.2011 klo 13:56
Julkaisija: SOK

SOK avaa Pietariin yhdeksännen Prisman torstaina joulukuun 1. päivänä. Myymälä sijoittuu viihde- ja kauppakeskus Warshavski Ekspresiin, joka sijaitsee vilkkaan Obvodniy-kanavan varrella. – Uusi Prisma sijaitsee keskustan alueella, historiallisen Varsovan aseman rakennuksessa....

– Uusi Prisma sijaitsee keskustan alueella, historiallisen Varsovan aseman rakennuksessa. Prisman sijainti on erinomainen kahden metroaseman, Obvodniy-kanavan ja Moskovskiy Prospektin lähettyvillä. Prismaan on helppo tulla joko jalkaisin, metrolla tai autolla. Prisman asiakkaiden käytössä on 1 000 autopaikkaa. Olen erittäin tyytyväinen että saimme tämän liikepaikan, toteaa SOK Retail Int. Oy:n toimitusjohtaja Vesa Punnonen.

Warshavski Ekspresin kokonaispinta-ala on 34 000 neliömetriä, josta Prismalla on hieman yli 2 200 neliömetriä.

– Etenemme Prisma-projekteissamme strategiamme mukaisesti. Avaamme Pietariin ensi vuoden aikana Prisma-hypermarketteja ja -supermarketteja yhteensä kolmesta neljään, ja pidemmällä tähtäimellä yhteensä noin 30 yksikköä, Punnonen kertoo.

Prisma-ketjun kilpailuetuja ovat Pietarin markkinoilla myymälöiden hyvät liikepaikat, hyvä hinta-laatusuhde, luotettavuus, laaja valikoima, tehokkuus ja ostamisen helppous.

– Pietarissa toimimisesta on S-ryhmälle useita hyötyjä. Pietarissa saamme arvokasta oppia maailman suurimpien vähittäiskaupan ketjujen kanssa toimimisesta ja voimme hyödyntää näitä oppeja myös Suomessa. Lisäksi meillä on Pietarissa jo melkein 180 000 kanta-asiakasta, jotka käyttävät aktiivisesti ryhmämme palveluita myös Suomessa käydessään. Alkuinvestointien jälkeen tulemme myös tekemään Pietarissa merkittävää taloudellista tulosta, Punnonen toteaa.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Vesa Punnonen, SOK Retail Int. Oy, vesa.punnonen@sok.fi, puh +358 10 76 82893, gsm +358 50 370 6471