Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SOK avaa kahdennentoista Prisman Pietariin

SOK avaa kahdennentoista Prisman Pietariin

Julkaistu: 30.11.2012 klo 09:00
Julkaisija: SOK

SOK avaa Pietariin kahdennentoista Prisman lauantaina, joulukuun ensimmäisenä päivänä. Prisma sijaitsee Frunzenskin kaupunginosassa Bukharestskaya- ja Salova- katujen vilkkaassa risteyksessä. Prisma-hypermarketilla on kokoa noin 8 500 neliömetriä.

– Prisman sijainti on erinomainen. Prisma sijaitsee samassa rakennuksessa joulukuussa avattavan uuden metroaseman ja Kontinent-kauppakeskuksen kanssa. Tämä on Pietarin ensimmäinen hypermarket, joka sijaitsee samassa rakennuksessa metroaseman kanssa. Lähellä on suuri asuinalue ja Bukharestskaya-katu on yksi alueen vilkkaista pääkaduista, joten Prismaan on helppo tulla metrolla, jalan tai autolla. Raitiovaunukin kulkee vierestä, sanoo SOK Retail Int. Oy:n toimitusjohtaja Vesa Punnonen.

Prisman asiakkaiden käytössä on 640 autopaikan parkkihalli sekä 200 ulkopaikkaa.

Yksikkö valmistui suunnitellussa aikataulussa. Myymälän tilat ja parkkihalli ovat Prisman omassa omistuksessa.

– Etenemme Prisma-projekteissamme strategiamme mukaisesti. Tänä syksynä olemme jo avanneet Mezhdunarodnayan ja Atlantic Cityn Prismat sekä logistiikkakeskuksen. Lisäksi joulukuun lopussa avaamme vielä hypermarketit Grand Canyon ja Balkana Nova -kauppakeskuksiin. Yhteensä Prismoja tulee olemaan Pietarin alueella noin 30 pidemmällä tähtäimellä, Punnonen kertoo.

Lisätiedot:
Toimitusjohtaja Vesa Punnonen, SOK Retail Int. Oy, vesa.punnonen@sok.fi, puh +358 10 76 82893, gsm +358 50 370 6471