Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Siwa Koskenpään posti 42440 muuttaa K-market Viljaan

Posti Group

Siwa Koskenpään posti 42440 muuttaa K-market Viljaan

Julkaistu: 07.09.2016 klo 09:18
Julkaisija: Posti Group

Posti 42440 KOSKENPÄÄ tarjoaa postipalveluita toimintansa lopettavassa Siwa Koskenpäässä (os. Jämsänkoskentie 8) torstaihin 29.9. kello 15.30 saakka.

Posti muuttaa K-market Viljaan (os. Kenraalintie 9, 42300 JÄMSÄNKOSKI) perjantaina 30.9. Posti palvelee kaupan aukioloaikoina maanantaista perjantaihin kello 7–21, lauantaisin kello 9–21 ja sunnuntaisin kello 10–21.

K-market Viljasta voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi myös lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Lisätietoja medialle:

• Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.