Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Savonlinnan postin 57100 palvelut muuttavat syksyllä K-citymarkettiin

Posti Group

Savonlinnan postin 57100 palvelut muuttavat syksyllä K-citymarkettiin

Julkaistu: 12.01.2016 klo 14:00
Julkaisija: Posti Group

– Postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin mahdollisimman pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Savonlinnan posti 57100 siirtyy lokakuussa K-citymarkettiin (os.Tulliportinkatu 10, 57100 Savonlinna). Postin oma myymälä Olavinkadulla tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Tarkasta ajankohdasta tiedotetaan alueiden asiakkaita lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Alueen muita Postin palvelupisteitä ovat:

Pakettiautomaatti, K-citymarket Savonlinna
Tulliportinkatu 10, 57105 SAVONLINNA

Pakettiautomaatti, Prisma Savonlinna
Nojanmaantie 15, 57215 SAVONLINNA

Posti, Shell Miekkoniemi
Miekkoniemenkatu 2, 57200 SAVONLINNA

Posti, Siwa Pihlajaniemi
Nuottamiehentie 2, 57600 SAVONLINNA

Kaikkien palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.