Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Santa Maria panostaa ekologisuuteen: texmex-valikoiman luomusalsakastike ja -mausteseos saavat rinnalleen kaivatun luomutortillan

Santa Maria

Julkaistu: 08.09.2015 klo 08:45
Julkaisija: Santa Maria

Luomutuotteiden kysyntä kasvaa edelleen. Santa Marian tavoitteena on kolminkertaistaa luomutarjonta viiden vuoden aikana. Texmex-aterioiden luomuvariantit ovat vasta alkua.

– Kuluttajat rakastavat Original Soft Tortillaamme, joten olemme todella iloisia, että voimme tarjota sen jatkossa luomutuotteena. Se on ihanan pehmeä ja maistuu todella hyvältä, kertoo Suomen Santa Marian markkinointipäällikkö Maria Orassaari.

Texmex on kuulunut suomalaiseen ruokapöytään jo pitkään. Klassikkoruokien lisäksi maailmalta rantautuneet uutuudet, kuten nyhtöpossu ja tölkkikana lisäävät texmex-ruokien suosiota ja kasvattavat makumaailmaamme.

Santa Marian luomutortillat taipuvat myös taiteeksi

Santa Maria on aloittanut yhteistyön ruotsalaisen ruokastylisti Victoria Nordströmin kanssa. Hän on luonut Santa Marian luomutortilloista kolme erilaista syötävän kaunista taideteosta (liitteenä).

– Kaikki ainekset ovat syötäviä ja tyypillisiä texmexiin sopivia ruoka-aineita. Niistä näkee hyvin, kuinka monenlaiseen ruokaan tortillat taipuvat. Mielikuvitushan tässä on rajana, nauraa Orassaari.

Santa Marian maistuvat luomutuotteet – Organic Soft Tortilla, Organic Taco Sauce ja Organic Taco Spice Mix – löytyvät nyt kaupoista.

Kuvapyynnöt:

Niina Tolvanen, Viestintätoimisto Drum, niina.tolvanen@drum.fi, p. 050 409 2177

Santa Maria Finland Oy

Satamakaari 20 / PL 15

Santa Maria kuluttajapalvelu: 0800 03333
etunimi.sukunimi@santamaria.fi
www.santamaria.fi

Santa Maria on Pohjois-Euroopan johtava mausteyritys. Liikeideanamme on kehittää ja ylläpitää erilaisia ruokatrendejä. Tuoteryhmäämme kuuluu mausteet sekä meksikolaiset, aasialaiset, intialaiset ja BBQ-maut. Santa Marian toiminnan kulmakiviä ovat tuotekehittely ja laatu. Olemme osa Paulig Groupia ja kuulumme Maailman ruuat ja mausteet -osastoon. Paulig on perheyritys, ja se perustettiin vuonna 1876. Se on elintarviketeollisuuden kansainvälinen toimija, joka on tunnettu laatutuotteistaan esimerkiksi tuotekategorioissa maailman ruuat ja mausteet, kahvi sekä ekologiset Naturally Healthy Food -tuotteet. Konsernissa työskentelee lähes 2 000 työntekijää 13 maassa, ja vuonna 2014 liikevaihto oli 867 miljoonaa euroa. www.santamariaworld.com