Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Samsung Galaxy Gearin tuki laajenee

Samsung Galaxy Gearin tuki laajenee

Julkaistu: 25.10.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Galaxy S III, S4, Note II -laitteita ja pian useita muita puhelimia tukeva Galaxy Gear tekee elämästä entistä mobiilimpaa.

Espoo 25. lokakuuta 2013 – Samsung Galaxy Note 3:n ja Galaxy Gearin omistajilla on syksyn ajan ollut lähin mobiililaite aina taskun sijaan ranteessa. Kohta sama on mahdollista myös monien muiden suosittujen Samsung-älypuhelinten omistajille. Mobiililaitteiden käyttö ei ole koskaan ollut helpompaa tai hauskempaa.

Gear-tuen saavat mallit ovat Galaxy S4, Galaxy S III, Galaxy Note II, Galaxy S4 mini, Galaxy S4 Active, Galaxy Mega 6.3 ja Galaxy S4 zoom.

Galaxy Gearilla käyttäjä voi soittaa ja vastata puhelimeen. Ranteeseen vilkaisemalla Gearista näkee kuka soittaa tai kuka lähetti viestin tai sähköpostin. Jos käyttäjä haluaa lukea viestin kokonaisuudessa, se on valmiina näytöllä, kun puhelin otetaan taskusta esiin. Samsung Apps -palvelusta on myös saatavilla Galaxy Gearia varten suunnitellut sovellukset suosituimmille sosiaalisen median palveluille.

Galaxy Gearissa on sisäänrakennettu kamera ja laitteen näyttö toimii laukaisimena. Kuvia on helppo ja nopea ottaa ja kuvat siirtyvät automaattisesti Geariin yhdistetyn puhelimen muistiin.

Sisäänrakennettu askelmittari varmistaa, että käyttäjä liikkuu päivän aikana juuri niin paljon kuin kuvitteleekin. Kävelylenkki taittuu nopeammin musiikkia kuunnellen ja Galaxy Gearin avulla on helppo vaihtaa biisiä puhelimen musiikkisoittimesta.

Kun Galaxy Gearilla ei hallita älypuhelinta, se toimii tavallisena digitaalikellona. Käyttäjä voi valita kymmenestä erityylisestä kellotaulusta tai ladata haluamansa Samsung Apps -palvelusta. Galaxy Gear on niin muotiasuste kuin loputtomia mahdollisuuksia tarjoava teknologinen herkku.

Tekniset tiedot: Galaxy S4, Galaxy S III ja Note II ovat yhteensopivia Galaxy Gearin kanssa Android 4.3 -päivityksen jälkeen. Seuraavaksi yhteensopivuuspäivityksen saavat myös Galaxy S4 mini, Galaxy S4 Active, Galaxy Mega 6.3 ja Galaxy S4 zoom, jonka jälkeen nekin toimivat Galaxy Gearin kanssa. Päivitysten aikataulua ei ole vielä tarkennettu.

Testilaitteet medialle: SamsungPR@osg.fi; 0400-630049

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon