Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Sale Okeroinen parantaa lähipalveluita Lahdessa

Sale Okeroinen parantaa lähipalveluita Lahdessa

Julkaistu: 14.04.2011 klo 08:45
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Sale Okeroinen avataan tänään kello 10.00 Lahden Kärpäsessä. Sale Okeroinen parantaa alueen asukkaiden lähipalveluita. Salessa on helppo ja nopea asioida, ja siellä voi tehdä ostoksia viikon jokaisena päivänä kello 22 saakka.

- Tavoitteemme on palvella alueen asiakasomistajia mahdollisimman kattavasti erilaisilla konsepteillamme sekä kehittää niin hyper- ja supermarket- kuin lähikauppaverkostoamme. Muutaman viime vuoden aikana olemmekin investoineet avaamalla useita Sale-lähikauppoja, viimeisimpänä Lopelle Läyliäisiin ja Lahden Metsäpeltoon. Uskommekin, että lähikaupalla tulee olemaan myös tulevaisuudessa tärkeä rooli suomalaisessa ruokakaupassa, market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto kertoo.

Sale Okeroisten kiinteistö on peruskorjattu täysin vastaamaan nykyaikaisia lähikaupan odotuksia. Siellä on muun muassa energiaa säästävät ovelliset kylmäkalusteet.

Sale Okeroinen palvelee asiakkaita arkisin klo 7-22, lauantaisin 7-22 ja sunnuntaisin 10-22 osoitteessa Kiekkokatu 4, Lahti.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys. Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.