Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Sale Humppila avataan tänään laajennettuna ja uudistettuna

Osuuskauppa Hämeenmaa

Sale Humppila avataan tänään laajennettuna ja uudistettuna

Julkaistu: 15.06.2012 klo 12:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Uudistetun ja laajennetun Sale Humppilan avajaisia vietetään tänään 15.6.2012. Myymälän pinta-ala on kasvanut 250 , ja samalla valikoimat ovat kasvaneet. Nyt myymälästä löytyy yli 6 000 tuotetta.

- Sale Humppilan uudistuksen tavoitteena on ollut parantaa Humppilan alueen lähipalveluita. Salen pinta-ala on kasvanut uudistuksen myötä, ja samalla valikoimat ovat laajentuneet, kertoo aluepäällikkö Mervi Jalonen Osuuskauppa Hämeenmaalta.

Uudistetun Sale Humppilan pinta-ala on noin 700 m². Uudistuksessa kiinnitettiin erityistä huomiota energiatehokkuuteen. Esimerkiksi kylmäkalusteet ovat nyt ovellisia tai kannellisia.

Pääsuunnittelijana toimi Tiina Kuusinen, ja pääurakoitsija toimi FM-Haus Oy Jokioisilta. S-market Humppila sijaitsee osoitteessa Humppilantie 20, 31640 Humppila. Sale Humppilassa työskentelee 9 vakituista työntekijää ja päällikkönä toimii Helena Vuorenpää.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, aluepäällikkö Mervi Jalonen, 050 388 4235

Hämeenmaa – yli 136 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.