Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » SabriScan Oy edustaa Urma AG:n tuotteita yksinoikeudella Suomessa

SabriScan Oy

SabriScan Oy edustaa Urma AG:n tuotteita yksinoikeudella Suomessa

Julkaistu: 29.05.2015 klo 13:25
Julkaisija: SabriScan Oy

URMA AG, Sveitsi ja SabriScan Oy ovat solmineet edustussopimuksen kattaen koko URMA AG:n tuoterepertuaarin. SabriScan Oy edustaa URMA-tuotteita yksinoikeudella Suomessa.

Laaja tuotevalikoima sisältää seuraavat tuoteperheet: UrmaCircoTec suurtehokalvain- ja poraustuotteet, Urma System avarrintuotteet sekä Urma erikoistyökalut. Uusilla kalvain- ja yhdistelmätuotteilla koneistusaikoja on voitu lyhentää jopa 1/10 osaan, joten kannattavuuden ja tuottavuuden taloudelliset hyödyt ovat merkittävät.

URMA AG on sveitsiläinen vuonna 1962 perustettu, yksi maailman johtavista hienoporaus- ja kalvaintyökalujen valmistajista. URMA AG toimii maailmanlaajuisesti ja heillä on tuotantoa USA:ssa sekä Sveitsissä.

Toimitusjohtaja Jari Kokkonen
jari.kokkonen@sabriscan.fi
www.sabriscan.fi

SabriScan Oy luo kilpailuetuja, teollisuudelle, kaupalle ja julkiselle sektorille. Palvelut ja tekniset tuotteet ratkaisuliiketoimintana. Helposti ja nopeasti.

SabriScan Oy:n vahva osaaminen takaa kilpailuetuja niin liiketoimintaan kuin työyhteisön kehittämiseenkin. SabriScan Oy:llä on oma tuotanto-, tutkimus-, projektimyynti-, valmennus- ja maahantuontiorganisaatio Riihimäellä. Yrityksellä on projektitoimintaa Aasiassa ja Euroopassa sekä tytäryritys Romaniassa.