Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Saarijärven posti 43100 siirtyy Siwasta K-supermarket Minttuun

Posti Group

Saarijärven posti 43100 siirtyy Siwasta K-supermarket Minttuun

Julkaistu: 23.02.2016 klo 12:00
Julkaisija: Posti Group

Uusi posti palvelee asiakkaita aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti 43100 Saarijärvi avataan paikallisessa K-supermarket Mintussa maanantaina 2.5.2016 klo 10.

K-supermarket Minttu tarjoaa postipalveluja osoitteessa Torikatu 5 a joka päivä maanantaista perjantaihin kello 7-21, lauantaisin kello 7-20 ja sunnuntaisin kello 10-18.

Nykyinen posti palvelee asiakkaita Siwassa osoitteessa Kauppakatu 7 perjantaihin 29.4.2016 klo 16.30 asti.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien ja kirjattujen kirjeiden lähettämisessä voi käyttää Postin uutta verkkopalvelua, jossa voi maksaa postimaksun ja tulostaa lähetykseen osoitekortin. Valmiiksi maksetun lähetyksen voi jättää mihin tahansa postiin. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta posti.fi/postit.

Lisätietoja medialle:

Eija Kojo, kehityspäällikkö, Posti Oy, puh. 020 451 6216

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00–16.30)

www.posti.com/media

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com