Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » S-ryhmän REG-tuotemerkki Habitaressa

S-ryhmän REG-tuotemerkki Habitaressa

Julkaistu: 17.09.2013 klo 10:17
Julkaisija: SOK

Kodin Terra, S-Rauta ja Prisma ovat ensimmäistä kertaa mukana Suomen suurimmassa huonekalu-, sisustus- ja designtapahtumassa Habitaressa. Messuilla voi tutustua S-ryhmässä yksinoikeudella myytävän REG-tuotemerkin vaihtoehtoihin vaikkapa keittiössä.

Kiristynyt taloustilanne muuttaa kuluttajien ostokäyttäytymistä taloudellisesti järkevämmäksi. Suuntaus on kasvattanut omien merkkien haluttavuutta.

– Omien merkkien myynti on kasvanut viime aikoina. Habitare-messuilla pääsemme esittelemään REG-tuotevalikoimaa kaikille sisustuksesta kiinnostuneille, jotka haluavat laatua taloudellisesti, SOK:n Rautakaupan sisustamisen ryhmäpäällikkö Anita Tuohino toteaa.

Tuotteita esittelevät messuilla ammattitaitoiset keittiö- ja kalustemyyjät alueosuuskauppojen yksiköistä.

– Esimerkiksi keittiöihin löytyy REGistä runsaasti eri vaihtoehtoja. Muun muassa ovivaihtoehtoja eri kuoseilla, muodoilla ja väreillä yhdisteltynä on kaiken kaikkiaan noin puoli miljoonaa. Kun tähän yhdistetään tuotteiden korkea laatu, nopea toimitusaika ja kotimaisuus, niin REG-keittiö tarjoaa mielenkiintoisen vaihtoehdon keittiökalusteiden valintaan, Tuohino huomauttaa.

Messuilla on esillä muun muassa REG-tuotemerkin keittiö- ja kylpyhuonekalusteita, säilytys- ja liukuoviratkaisuja, laminaatteja, sisämaaleja, paneeleja ja kiukaita sekä House- ja Hugin-omamerkkituotteita. Kiukaista Anita Tuohino mainitsee erityisesti Kaarna-nimisen kiukaan.

– Se on varsin upea. Kannattaa tulla katsomaan, hän kehottaa.

66-neliöinen osasto sijaitsee halli kuutosessa.

Ryhmäpäällikkö Anita Tuohino, puhelin 010 76 81640, anita.tuohino@sok.fi

Brand Manager Jutta Santala, puhelin 010 76 81604, jutta.santala@sok.fi