Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » S-market Tammela avataan tänään laajennettuna ja uudistettuna

Osuuskauppa Hämeenmaa

S-market Tammela avataan tänään laajennettuna ja uudistettuna

Julkaistu: 30.06.2011 klo 11:05
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Uudistetun ja laajennetun S-market Tammelan avajaisia vietetään tänään. Myymälän pinta-ala on kaksinkertaistunut, ja samalla valikoimat ovat kasvaneet. Nyt myymälästä löytyy jopa 10 000 tuotetta.

-S-market Tammelan uudistuksen tavoitteena on ollut parantaa Tammelan alueen lähipalveluita. S-marketin pinta-ala on kaksinkertaistunut laajennuksen myötä, ja samalla valikoimat ovat kasvaneet merkittävästi. Esimerkiksi pakasteissa valikoima on kolminkertaistunut. Valikoimissa on myös enemmän paikallisten tuottajien tuotteita,  kertoo market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto.

Uudistetun S-market  Tammelan pinta-ala on 2 000 m². Parkkipaikkojen määrä on kaksinkertaistunut, ja kiinteistö on varustettu lämmön talteenottojärjestelmällä.

Laajennuksen investointi on noin 2,5 miljoonan euron suuruinen. Laajennuksen pääsuunnittelija on Heikki Leino Arktiira Oy:stä, ja pääurakoitsija on FM-Haus Oy Jokioisilta. S-market Tammela sijaitsee osoitteessa Hakkapeliittatie 5, Tammela. Päällikkönä toimii Satu Lång.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, Market- ja rautakaupan toimialajohtaja Olli Vormisto, puhelin 050 358 8336

Hämeenmaa – yli 130 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.