Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Reima Oy ja kankaanpääläiset yrittäjät kampanjoivat yhdessä

Reima Oy ja kankaanpääläiset yrittäjät kampanjoivat yhdessä

Julkaistu: 24.10.2013 klo 22:11
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Reiman perinteinen varaston tyhjennysmyynti alkaa keskiviikkona 6.11.2013 klo 12.00. Tänä vuonna Reiman kyljessä kampanjoidaan koko Kankaanpään kauppatarjontaa.

– Reiman varaston tyhjennysmyynti tuo paikkakunnalle aina hurjan määrän asiakkaita. Halusimme reimalaisten kanssa yhdistää voimat ja tuoda esille myös paikkakunnan erikoisliikkeet, joita on merkittävä määrä, kertoo Kankaanpään Yrittäjien Pia Hirvonen, joka aloittaa puheenjohtajana ensi vuodesta lähtien.

Reiman varaston tyhjennysmyyntiin saavutaan pitkienkin matkojen takaa. Aloituspäivänä oven takana odottelee sisäänpääsyä ihmismassa, mikä yllättää joka vuosi.

– Ilmoittelemme laaja-alaisesti ympäri Suomea. Muun muassa Pohjanmaa, Keski-Suomi ja Varsinais-Suomi ovat alueita, joista meillä on vankka asiakaskunta. On hienoa, että yrittäjät lähestyivät meitä ja pääsemme aloittamaan konkreettista yhteistyötä. Pitkänmatkalaiset pääsevät tekemään muitakin löytöjä Kankaanpäästä ja saavat ainakin tietoa, missä vatsa ja tankki täyttyvät, iloitsee Reiman vähittäiskaupan johtaja Terhi Suonpää.

Reima ja yrittäjät hakevat tänä vuonna yhteistä näkyvyyttä. Sanomalehdet, sosiaalinen media ja myymäläkohtainen näkyvyys ovat ensimmäiset askeleet, jolla yhteistyötä tiivistetään.

Reima Oy, Terhi Suonpää, 050 362 4815, terhi.suonpaa@reima.com
Kankaanpään Yrittäjät ry, Pia Hirvonen, 050 534 2795, pia.hirvonen@kumppania.fi