Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Rautakesko avaa Pietarissa yhdeksännen K-raudan

Rautakesko avaa Pietarissa yhdeksännen K-raudan

Julkaistu: 28.11.2008 klo 15:02
Julkaisija: Kesko Oyj

Rautakesko avaa huomenna 29.11.2008 Pietarissa yhdeksännen K-raudan nopeasti kehittyvällä Krasnoselskiyn alueella, Pietarhovin valtatien varrella.

Uuden myymälän kokonaispinta-ala on 16 500 m², josta 8 500 m² sisätilaa ja 8 000 m² rakennustarvikkeiden ulkomyyntitilaa. Kaupan valikoimiin kuuluu yli 45 000 erilaista rakennus-, sisustus-, ja puutarhatuotetta. Myyntialueilla esillä olevat sisustusratkaisut helpottavat asiakkaita oman tyylinsä mukaisten sisustuselementtien valitsemisessa.

Uusi K-rauta tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman palveluja; mm. maksutonta sisustusneuvontaa, maalien sekoitusta, sahausta sekä kotiinkuljetuksen ostopäivänä.

- Hyödyntämällä Rautakeskon kokemusta Euroopasta sekä omaa ketjukonseptiamme, pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme kaikissa Pietarin K-raudoissa saman valikoiman korkealaatuisia tuotteita sekä tarjouksia, sanoo ZAO Stroymasterin toimitusjohtaja Aleksandr Rudenko.

Kuten kaikissa K-rauta-ketjun kaupoissa Pietarissa, toimii uudessakin myymälässä monitasoinen alennuskäytäntö sekä erityisalennus uuden asunnon ostaneille asiakkaille. Yritys huomioi erityisesti tukkuasiakkaat. K-raudalla on Pietarissa ainutlaatuinen, joustava kanta-asiakasohjelma ja suosittuja erityispalveluja, kuten toimitus puhelimella tilattaessa tai kauttakulkutoimitus veloituksetta toimittajalta suoraan asiakkaalle.

- Rautakesko toteuttaa määrätietoisesti suunnitelmaansa kehittää liiketoimintaansa Venäjällä. Saamamme kokemukset Pietarissa luovat hyvän pohjan K-rauta-ketjun kehittämiselle muillakin alueilla Venäjällä. Tavoitteenamme on avata ensimmäinen kauppa Pietarin ulkopuolelle vuoden 2009 alkupuolella, kertoo Rautakeskon Venäjän maajohtaja Mikko Pasanen.

Kuvia myymälästä on ladattavissa osoitteesta http://aineistopankki.kesko.fi.

Maajohtaja Mikko Pasanen, Rautakesko Oy, puh. +358 40 743 6665
Toimitusjohtaja Aleksander Rudenko, ZAO Stroymaster, puh. + 7 812 326 92 31 (venäjän kielellä)

K-raudat (www.k-rauta.com) tarjoavat asiakkaiden toiveiden mukaiset turvalliset rakentamisen ja asumisen ideat sekä ratkaisut. K-rauta-myymälöitä on Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä.

Rauta- ja sisustuskauppaa harjoittavan Rautakeskon (www.rautakesko.com) vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker ja Senukai. Rautakesko johtaa ketjujaan, yhdistää niiden ostovoiman, järjestää tehokkaan logistiikan, hankkii kauppapaikat ja takaa kaupoille vahvan markkinointi- ja kehitystuen. Rautakesko toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.