Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » R-kioskista vuoden franchising-ketju

Julkaistu: 05.04.2014 klo 08:00
Julkaisija: R-kioski

R-kioskista vuoden franchising-ketju

Suomen franchising -yhdistys palkitsi R-kioskin Vuoden franchising-ketjuna Franny-gaalassa, joka järjestettiin eilen perjantai-iltana Helsingissä.

- Olemme sekä ylpeitä, iloisia että kiitollisia tästä palkinnosta. Se on hieno tunnustus R-kioskin tekemälle mittavalle kehitystyölle, johon kuuluu muun muassa kauppiasmallin uudistaminen. Selkeä ja yksinkertainen franchising-konseptimme tarjoaa laajan tuen kauppiaittemme menestyksen varmistamiseksi, sanoo R-kioski Oy:n toimitusjohtaja Johannes Sangnes.

R-kioskeista jo yli puolet toimii tällä hetkellä kauppiasvetoisesti, ja franchising-yrittäjiä ketjussa on reilut 300.

- Haemme jatkuvasti uusia R-kauppiaita. Tavoitteenamme on, että kaikki R-kioskit siirtyvät jatkossa franchising-toimintamalliin, kertoo Sangnes.

R-kioski on franchising-toiminnan edelläkävijä Suomessa, sillä R-kioskilla on ollut franchising-toimintaa jo vuodesta 1987. R-kioski on palkittu myös aiemmin Vuoden franchising-ketjuna vuosina 1998 ja 2010.

Lisätietoa R-kioskin franchising-toiminnasta:

ketjujohtaja Teemu Rissanen, puh. 020 554 4035, s-posti: etunimi.sukunimi@r-kioski.fi

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 640 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.