Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » R-kioski laajentaa valikoimaansa uutuuskirjoihin

R-kioski laajentaa valikoimaansa uutuuskirjoihin

Julkaistu: 01.11.2013 klo 11:15
Julkaisija: R-kioski

R-kioski, WSOY ja Tammi ovat tehneet yhteistyösopimuksen kovakantisten uutuuskirjojen myynnistä R-kioskeissa. Kirjoja on tarjolla noin 600 R-kioskissa kautta maan marraskuun alusta lähtien.

R-kioskilta voi jatkossa hankkia helposti ja nopeasti myös joulun kärkikirjat itselle tai lahjaksi.

- R-kioski on myynyt jo vuosikausia menestyksekkäästi pokkareita. Nyt meillä on mahdollisuus palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin ja monipuolisemmin, kun valikoimiimme saadaan myös kovakantiset kärkikirjat, kertoo business manager Ari Pellilä.

- Kirjat on valikoitu tarkoin kustantamoiden kanssa, ja ne kuuluvat tämän syksyn suosituimpien kirjojen joukkoon, jatkaa Pellilä.

- Olemme todella iloisia, että kirjat ja lukijat kohtaavat entistä helpommin. R-kioskeihin valittu kirjavalikoima vastaa erilaisiin toiveisiin: mukana on muun muassa Jari Tervon uutuus Esikoinen ja Jo Nesbøn Poliisi. Kiireinen kuluttaja löytää jatkossa uutuuskirjoja niin itselle kuin lahjaksikin lähimmältä Ärrältä, toteaa WSOY:n ja Tammen myyntijohtaja Minna Kokka.

R-kioski: Ari Pellilä, ari.pellila(at)r-kioski.fi, +358 20 5544 061
WSOY, Tammi: Minna Kokka, minna.kokka(at)bonnierbooks.fi, +358 10 5060 107

R-kioski Oy on kannattava, keskitetysti ohjattu myymäläketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman perustuotteita ja palveluja sekä viihdettä, jännitystä ja mielihyvää nopeasti ja mukavasti, aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto 642 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kioski Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2012 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 34 000.