Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » R-kioski järjestää Lahdessa Ärräpäivät-suurtapahtuman

R-kioski järjestää Lahdessa Ärräpäivät-suurtapahtuman

Julkaistu: 03.02.2015 klo 14:39
Julkaisija: R-kioski

Yli 600 R-kioskilaista ja 200 yhteistyökumppania kokoontuu Ärräpäiville 5.–7.2.2015 Lahden Messukeskukseen. Ärräpäivien avulla yritys haluaa arvojensa mukaisesti kannustaa kauppiaitaan, henkilöstöään ja yhteistyökumppaneitaan ilon kautta tuloksiin.

R-kioski järjestää jo toista vuotta peräkkäin Lahdessa R-kauppiaille, tukiorganisaatiolle ja yhteistyökumppaneille suunnatut Ärräpäivät.

-Ärräpäivät on tapahtuma, jossa kannustamme R-kioskilaisia ja yhteistyökumppaneitamme kasvuun. Vastaavia teemapäiviä järjestetään myös kaikissa muissa Reitaniin kuuluvissa ketjuissa, ja ne ovat osa tavoitettamme tulla tunnetuksi Pohjoismaiden arvojohdetuimpana yrityksenä, R-kioskin toimitusjohtaja Johannes Sangnes kertoo.

Ärräpäivillä menestystä juhlitaan muun muassa valitsemalla vuoden R-kauppias. Viime vuonna vuoden R-kauppiaana palkittiin järveläläinen Eeva Huhtimo.

Tämän vuoden voittaja julkistetaan perjantai-iltana 6.2. järjestettävällä juhlaillallisella. Valintakriteereihin kuuluvat muun muassa myynnin ja tuloksen kehittäminen, toimeenpanon erinomaisuus ja arvojen mukainen toiminta.

-R-kioskit tavoittelevat tänä vuonna merkittävää, 5 prosentin kasvua. Tämän voimme saavuttaa vain muistamalla, että asiakas on pomomme.  Ärräpäivien tavoitteena on löytää keinoja, miten voimme ylittää asiakkaidemme odotukset ihastuttamalla ja hämmästyttämällä heitä joka kerta, kun he asioivat R-kioskilla, Sangnes sanoo.

Ärräpäivistä lisätietoa: www.arrapaivat.fi

Oheinen kuva on vapaasti käytettävissänne: kuvassa R-kioskin toimitusjohtaja Johannes Sangnes pitää puhetta Lahdessa viime vuonna järjestetyillä Ärräpäivillä.

Median yhteydenotot, haastattelut ja vierailut:

viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, p. 020 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

OS/G Viestintä Toni Perez, p. 0400 630 063, toni.perez@osg.fi

R-kioski on kannattava, keskitetysti ohjattu kioskiketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman viihdettä, jännitystä ja mielihyvää sekä tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita – nopeasti ja mukavasti aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto n. 630 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven ja Shell/7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kiosk Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2013 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2013 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 35 000.