Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Postin pakettiautomaatti muuttaa Porvoon K-citymarketista keskustan S-marketin yhteyteen

Posti Group

Julkaistu: 20.05.2016 klo 15:48
Julkaisija: Posti Group

Porvoon keskustan Postin pakettiautomaatti muuttaa 25.5. S-markettiin, os. Rauhankatu 24, 06100 Porvoo. K-citymarkettiin voi kuitenkin jälleen kuun lopussa vastaanottaa paketteja ja hoitaa myös muut postiasiat, sillä K-Citymarket avaa postin 30.5. klo 10.

Porvoossa palvelee kaksi muuta Postin pakettiautomaattia S-market Näsin ja Sale Huhtisen yhteydessä:

Pakettiautomaatti, S-market Näsi, Aleksanterinkaari 1, 06105 PORVOO

Pakettiautomaatti, Sale Huhtinen, Kesätuulentie 2, 06105 PORVOO

Asiakkaat pitävät IROResearchin toteuttamassa tutkimuksessa Postin pakettiautomaatteja helppoudessa, nopeudessa ja aukioloajoissa maan parhaimpina pakettien noutopaikkoina. Postin palvelupisteverkostossa on maanlaajuisesti 480 pakettiautomaattia.

Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Pakettien vastaanottamisessa auttaa Postin mobiilisovellus, joka antaa arvion paketin perilletulopäivästä ja kellonajasta. Jos on tilannut lähetyksen Postin pakettiautomaattiin, sovellus ilmoittaa lähetyksen saapuneen ja kertoo lokerokoodin pakettiautomaatille. Posti-mobiilisovelluksen voi ladata älypuhelimen sovelluskaupasta.

Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi ja jättää paketin postiin jonottamatta uudella Helposti-koodilla www.posti.fi/lahettaminen.

Kaikki Postin palvelupisteet kartalla: www.posti.fi/postit

Lisätietoja medialle: Posti MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin 9-16.30)