Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Pilgrim Messengers bloggaaja sai aikaan hyökyaallon

Pilgrim Oy

Pilgrim Messengers bloggaaja sai aikaan hyökyaallon

Julkaistu: 13.03.2015 klo 12:30
Julkaisija: Pilgrim Oy

Ammattisisällöntuottaja tekee parempaa tulosta

Pilgrim Oy on lanseerannut uuden Pilgrim Messengers -sisältötuotantokonseptin. Yritysten jatkuvan sisällöntuotannon tarve kasvaa. Jatkuvien viihdyttävien ja informatiivisten sisältöjen luominen vaatii yritykseltä keskittymistä ja sisällöntuotannon hallintaa. Kaikilla ei ole tähän tarvittavia resursseja. Palvelukonsepti vastaa tarpeeseen.

Sisältömarkkinointi pyörii tällä hetkellä kaikkien huulilla. Puhutaan story telling:stä työkaluna, tarinankerronnan valmennuskurssit pursuavat osallistujista ja aihetta käsittelevä kirjallisuus myy. Yrityksiä sekä markkinoinnin ammattilaisia kiinnostaa oikeanlainen osuva sisällön tuottaminen, joka toisi lisää liikennettä verkkosivuille lisäten yrityksen tunnettuutta ja kasvattaisi myyntiä.

Herää jo Suomalainen! -blogiteksti saavutti lukijaennätyksen

Facebookissa on kulkenut viime päivinä teksti suomalaisten pessimismistä. Tarina osui ja upposi. Sitä jakaneet henkilöt ovat kommentoineet tekstiä sanoin: “Olipa virkistävä kirjoitus, samaa olen usein ihmetellyt ja kummastellut”, “Hyvä, ellei jopa loistava kirjoitus! Allekirjoitan täysin”, “Tässä oli vähän ajateltavaa meille jokaiselle”.

Pilgrim Messengers:ien Sanna Mämmin blogiteksti on levinnyt sosiaalisessa mediassa kuin hyökyaalto. Kirjoitusta on jaettu yli 700 kertaa. Tiistain ja torstain välisenä aikana kävijöitä sivuilla oli lähes 145000. Yhden vuorokauden aikana lähes 62 000. Tekstin tavoitteena oli innostaa suomalaisia lähimatkailuun ja herättää samalla keskustelua yleisestä pessimistisestä asenteesta. Mielipidejohtajuus voitetaan väittämillä, joilla osutaan oikeaan. Omalle kohderyhmälleen osuvaan sisältöön tarvitaan kuitenkin taitavan ammattilaisen kädenjälki.

Yritysten jatkuva sisällöntuotannon tarve

Jo nyt yritykset ovat huomioineet, että verkkosivut sekä eri sosiaalisen median kanavat vievät työaikaa. Kanavat ovat myynninedistämisen kannalta välttämättömiä, mutta resurssit eivät riitä kanavien ammattimaiseen ylläpitoon. Mediakanavien lisääntyessä kärkijoukoissa pysyy yritys, joka pystyy tuottamaan sisältöarvoiltaan houkuttelevaa sisältöä.

Pilgrim Messengers on Pilgrim Oy:n uusi palvelutuotekonsepti, joka tarjoaa asiakkailleen nimekkäitä ammattisisällöntuottajia käyttöönsä. Yrityksille ja eri toimialoille on tärkeää löytää sellaiset sisällöntuottajat ja persoonat, joilla on mielipidevaikutus sekä tavoittavuus suoraan halutussa kohderyhmässä.

Tutustu muihin Messengereihin osoitteessa www.pilgrim.fi

Viestintäkonsultti Sanna Mämmi       Toimitusjohtaja Olli Ollila

Puh. 040 727 5232                                   Puh: 040 589 7754

Sanna.mammi@pilgrim.fi                     olli.ollilapilgrim.fi

Liitteet: Google Analytics tilastotieto www.sannamammi.fi -blogisivuston kävijämääristä ajalta 9. – 12.3.2015

www.pilgrim.fi

Viestintää jo vuodesta 1995.

Pilgrim Oy on kansainvälisen viestintätoimisto Edelmanin Suomen affiliaatti.