Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Pikakassat avataan Sokos Herkkuun ja S-market Pendoliinoon

Pirkanmaan Osuuskauppa

Pikakassat avataan Sokos Herkkuun ja S-market Pendoliinoon

Julkaistu: 09.10.2014 klo 10:19
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Sokos Herkku ja S-market Pendoliino saavat lokakuun aikana pikakassat. Asiakkaat pääsevät käyttämään uusia kassoja Sokos Herkussa 10.10. alkaen ja S-market Pendoliinossa 23.10.

Pikakassat on tehty asiakkaille yksinkertaisiksi ja turvallisiksi käyttää. Asiakas skannaa itse ostostensa viivakoodit, kirjaa Bonuksen ja maksaa kortilla sirupäätettä käyttäen. Pikakassat on suunniteltu erityisesti helpottamaan pieniä ja nopeita ostoskorilla tehtäviä ostoksia. Pikakassalta ei voi ostaa alkoholi- ja tupakkatuotteita.

Molemmista myymälöissä tehdään paljon pieniä ostoksia esimerkiksi lounasaikaan. Pendoliinon asiakaskunnassa on paljon nuoria, jotka ovat toivoneet palvelua kauppareissua nopeuttamaan. – Pikakassat palvelevat koko asiakaskuntaa, sillä ne helpottavat jonoja myös perinteisillä kassoilla, ryhmäpäällikkö Anna Mari Koutroukides kertoo.

– Kassapalvelun sujuvuus on keskeinen osa hyvää asiakaspalvelua. Haluamme kehittää asiakaspalveluamme tarjoamalla asiakkaalle mahdollisuuden valita joko Pikakassan tai perinteisen kassan. Varmistamme palvelun sujuvuuden niin, että pikakassoillakin on aina kassahenkilö avustamassa. Henkilökunnan kokemusten perusteella aikaa asiakkaan kanssa keskusteluun jää jopa enemmän kuin perinteisellä kassalla, ryhmäpäällikkö Sami Hieta-aro kertoo.

S-market- ja Sale-ryhmäpäällikkö Anna Mari Koutroukides, 010 7670086
S-market- ja Sale-ryhmäpäällikkö Sami Hieta-aro, 010 7670085