Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Pieni oivallus kotitilalla - suuri mullistus Rosson lautasella

Pirkanmaan Osuuskauppa

Pieni oivallus kotitilalla - suuri mullistus Rosson lautasella

Julkaistu: 09.03.2011 klo 10:10
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Rosso-ravintoloissa ensimmäisenä Suomessa sydämelle parempi Rypsiporsas®

Rosso-ravintoloilla on ilo olla ensimmäinen ravintola Suomessa, jossa asiakkaat pääsevät herkuttelemaan entistä mureampaa ja maukkaampaa Rypsiporsasta®. Rossossa possutellaan hyvällä maulla maaliskuun 9. – toukokuun 10. välisenä aikana Rypsiporsaan® savukylkeä ja sisäfileetä: salaatin seassa, pastakastikkeessa, Rosson Originale pizzan päällä, focaccian välissä, marsalakastikkeen ja valkosipulikermaperunoiden kanssa.

Rypsiporsas® on tullut Rossoon jäädäkseen

Rypsiporsas® jää mullistamaan Rosson lautaset jatkossakin. Listalla olevat porsaan ulkofileetä ja kinkkua sisältävät annokset sekä suositut Grillipossu ja Al Capone -pizza valmistetaan jatkossa Rypsiporsaasta®.

Rypsiporsaat kasvavat suomalaisilla tarkoin valituilla tiloilla. Porsaat ovat syöneet kotimaisen viljan lisäksi rypsiöljyä, joka on luonnollinen tapa vähentää kovan ja lisätä pehmeän rasvan osuutta sianlihassa. Rypsiporsas® sisältää sydämelle ja verisuonille hyvää tekeviä omega3-rasvahappoja noin neljä kertaa enemmän kuin tavallinen sianliha.

Tampereen Rosson ravintolapäällikkö Rauni Järvinen, puh. 040 574 4088

Rosso

Rosso on lapsiperheitä monipuolisesti huomioiva ravintola. Rosso-ravintolat ovat tarjonneet italialaishenkistä ruokaa suomalaiseen makuun jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan. Rosson ruokatarjonta on vuosien myötä pysynyt aina ajan hengessä, klassikoita kunnioittaen. Esimerkiksi ruokien terveellisyyttä on ajateltu valmistustapojen erilaisilla valinnoilla, erityisillä kevytannoksilla ja kalorien julkistamisella. Myös suolan käyttöä on vähennetty. Esimerkiksi lasten ranskalaiset tarjotaan Rossossa ilman suolaa.

Rosso on S-ryhmän ja koko Suomen suurin ravintolaketju. Ensimmäinen Rosso avattiin Lahden keskustaan vuonna 1978. Tällä hetkellä ravintoloita on Suomessa 42 ja yksi Tallinnassa. Ketju työllistää noin 700 henkilöä. www.rosso.fi