Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Parolan posti 13720 muuttaa Valintatalosta K-supermarkettiin 25.10.

Posti Group

Parolan posti 13720 muuttaa Valintatalosta K-supermarkettiin 25.10.

Julkaistu: 29.09.2016 klo 14:00
Julkaisija: Posti Group

Posti 13720 PAROLA tarjoaa postipalvelut Valintatalo Parolassa (os. Parolantie 37) maanantaihin 24.10. klo 16 saakka.

Posti muuttaa K-supermarket Hattulaan (os. Tallitie 4) tiistaina 25.10. Postipalvelut saa avauspäivänä klo 10 alkaen. Posti palvelee muutoin kaupan aukioloaikoina maanantaista perjantaihin klo 8–21, lauantaisin klo 8–20 ja sunnuntaisin klo 10–19.

K-supermarket Hattulasta voi noutaa saapuneet paketit ja muut kuitattavat lähetykset. Sieltä voi myös lähettää postia ja ostaa postimerkkejä sekä pakkaustarvikkeita.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin tai pakettiautomaattiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: www.posti.fi/lahettaminen

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.