Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Pääsiäiskortti tuo kevätterveiset – pääsiäiskortit matkaan viimeistään 22. maaliskuuta

Posti Group

Julkaistu: 14.03.2016 klo 10:29
Julkaisija: Posti Group

Värikäs ja maukas pääsiäinen tarjoaa hetken nauttia kevään puhkeamisesta. Pääsiäisen viettoon valmistaudutaan myös  ilahduttamalla ystäviä ja sukulaisia pääsiäistervehdyksillä. Ne kannattaa postittaa hyvissä ajoin, mutta viimeistään 22. maaliskuuta.

Pääsiäisaiheet innostavat monia myös askartelemaan itse.

– Jos askarrelluissa korteissa on irtoavia osia, kuten höyheniä, ne kannattaa postittaa kuoreen suljettuina. Tänä vuonna Postin verkkopalvelusta voi tulostaa pääsiäismunan kuvia korttien tekoon tai lähettää älypuhelimen Posti-sovelluksella kortin ystävän väritettäväksi, tuotepäällikkö Johanna Rouhe kertoo.

Myös posteista löytyy monipuolinen valikoima pääsiäiskortteja. Pääsiäistervehdykset ilahduttavat pitkään, sillä ne koristavat useita koteja pääsiäisen pyhien yli. Pääsiäinen on Suomessa vuoden kolmanneksi suurin korttisesonki.

Elli-kanin postimerkki pääsiäistervehdyksiin

Tämän vuoden pääsiäispostimerkissä esiintyy pupu Elli. Anna-Mari West on kuvannut 1. luokan postimerkkiin oman lemmikkikaninsa keltainen rusetti kaulassa. Suloisessa kuvassa Elli-kanilla on vieressään pääsiäismunia ja koivun hiirenkorvia. - Esteettisyys ja visuaalisuus antavat minulle sisäisen rauhan. Tulen yksinkertaisesti onnelliseksi, kun saan luoda jotain kaunista, West kertoo.

West on koulutukseltaan ekonomi, mutta hän siirtyi luovalle alalle toteuttamaan itseään. Postimerkkitaiteilijana hän on ensikertalainen. Westin kuvista on julkaistu runsaasti muun muassa kortteja, muistikirjoja ja kalentereita. Tuotteita myydään Suomessa, Ranskassa, Ruotsissa ja Saksassa.

Lisätietoja: Postin MediaDesk, puh. 020 4523366 (arkisin klo 9-16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com