Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilä jatkaa Päivittäistavarakauppa ry:n puheenjohtajana

Osuuskauppa Hämeenmaa

Julkaistu: 30.11.2011 klo 12:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Osuuskauppa Hämeenmaan toimitusjohtaja Taavi Heikkilä on valittu jatkamaan Päivittäistavarakauppa ry:n hallituksen puheenjohtajana vuonna 2012. Taavi Heikkilä on toiminut tehtävässä vuoden 2011 alusta.

- PTY toimii päivittäistavarakaupan edunvalvojana elinkeino- ja yhteiskuntapoliittisessa päätöksenteossa. Päivittäistavarakauppa työllistää noin 100 000 henkilöä, ja näenkin toiminnan hyvin tärkeänä. PTY:n puitteissa myös toteutetaan merkittäviä projekteja. Kuluneelta vuodelta voisin nostaa esiin elintarvikealan mikroyritysten valmentamiseen liittyvän hankkeen. Sen tarkoitus on ollut helpottaa elintarvikealan pienyritysten tuotteiden pääsemistä kauppojen valikoimiin. Lähiruoka on yksi esimerkki aihe-alueesta, jossa ruoan arvoketjun toimijoilta vaaditaan yhä enemmän yhteistyötä, Taavi Heikkilä kertoo.

Osuuskauppa Hämeenmaa, toimitusjohtaja Taavi Heikkilä, 050 680 37

PTY:n tiedote www.pty.fi/1121.html

Hämeenmaa – yli 134 000 asiakkaansa omistama yritys Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä 22 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.