Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Osuuskaupan Omistaja Bileet Tampereen 28. Kukkaisviikoilla

Pirkanmaan Osuuskauppa

Osuuskaupan Omistaja Bileet Tampereen 28. Kukkaisviikoilla

Julkaistu: 29.06.2011 klo 14:42
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Pirkanmaan Osuuskaupalla oma tapahtumapäivä asiakasomistajille

Tampereella vietetään 28. Kukkaisviikkoja 22.-30. heinäkuuta Keskustorilla. Luvassa on yhdeksän päivää eri teemojen mukaista ohjelmaa Tampereen keskustassa kaikille ikäryhmille. Pirkanmaan Osuuskauppa järjestää päivistä yhden, keskiviikon 27. heinäkuuta.

Osuuskauppa haluaa tarjota asiakkaille elämyspäivän keskustassa ja tuottaa monipuoliset Omistaja Bileet, joka on vapaa tapahtuma kaikille hyvästä ohjelmasta kiinnostuneille.

Päivässä ovat mukana osuuskaupan monipuoliset kaupalliset palvelut, jotka järjestävät aktiviteetteja eri puolilla Keskustoria. Mukana menossa ovat mm. ABC, Kodin Terra, Prisma, Sale, Sokos, ravintolat ja S-Pankki. Ketjut tarjoavat päivän aikana mm. arvontoja, kilpailuja ja simulaattorin. Kukkaismökissä voi liittyä asiakasomistajaksi ja huutokaupassa voi huutaa leikkimökin ja kylpytynnyrin.

Päivän aikana julkistetaan myös vuoden positiivisin tamperelainen. Lapsille ja lapsenmielisille esiintyy suosikkibändi SauruXet ja illan nuoriso-ohjelmasta vastaa Suomen menestynein ja tunnetuin hiphop-yhtye Fintelligens. Mukana menossa on myös Pinkit Hinkit -naislauluyhtye. Päivän juontaa Kristoffer Ignatius ja koko ohjelmatarjonta on kaikille ilmainen.

asiakkuus- ja vastuullisuuspäällikkö Lea Suuripää, puh 010 767 0020