Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Orimattilan postin 16300 palvelut muuttavat K-supermarket Orimattilaan

Posti Group

Orimattilan postin 16300 palvelut muuttavat K-supermarket Orimattilaan

Julkaistu: 16.03.2016 klo 12:04
Julkaisija: Posti Group

– postipalveluita saa aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Postin kumppanit ovat kokeneita postipalvelujen tarjoaja, joilla on entuudestaan posteja useilla paikkakunnilla.

Orimattilan posti 16300 siirtyy 16. toukokuuta K-supermarkettiin (os. Käkeläntie 3, 16300 Orimattila). Postin oma myymälä Erkontiellä tarjoaa postipalvelut normaalisti siirtoon asti. Muutoksesta tiedotetaan alueen asukkaita kotiin lähetettävällä kirjeellä.

K-supermarketissa palvelee myös Postin pakettiautomaatti, josta pakettien lähettäminen ja vastaanottaminen hoituu erityisen nopeasti ja vaivattomasti. Orimattilan toinen Postin pakettiautomaatti sijaitsee Lahdentien Tokmannilla.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Posti toteuttaa muutokset etsimällä palveluvaihtoehtoja, jotka sopivat mahdollisimman hyvin asiakkaiden muuhun arkiasiointiin, esimerkiksi ruokaostosten yhteydessä.

Postin verkostoon kuuluu noin 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat postilähetykset.

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:
Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9.00–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com