Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Oittaan Kartano järjestää koko perheen juhannusjuhlan Espoossa

Oittaan Kartano

Oittaan Kartano järjestää koko perheen juhannusjuhlan Espoossa

Julkaistu: 13.06.2014 klo 10:23
Julkaisija: Oittaan Kartano

Oittaa tarjoaa upeat puitteet koko perheen kesänviettoon. Juhannuksena Oittaan Kartano kutsuu perheitä yhteiseen juhannusjuhlaan. Juhannusaaton ohjelmassa on elävää musiikkia, tanssit kivinavetan vintillä, kirkkovenesoutua sekä lapsille leikkejä ja pelejä. Navetan päädyssä lämpiää juhannussauna, ja kahvilan juhannusbuffetista löytyy kesäisiä makuja.

Illan hämärtyessä kivinavetan edustalla poltetaan juhannuskokko.Oittaan kesä
”Haluamme tarjota pääkaupunkiseudun asukkaille ikimuistoisen juhannuksen. Miljö tarjoaa aitoa maaseudun tunnelmaa! Espoon Oittaalle Bodomjärven rannalle pääsee Helsingin keskustasta alle puolessa tunnissa”, sanoo markkinointipäälllikkö Maltte Ahonen Oittaan Kartanolta.

Juhannusaaton ohjelmaan voi tutustua osoitteessa www.oittaankartano.fi/juhannus/

Keidas kesälomalaisille – lähimatkailua ja ulkoilua

Oittaan Kartano tiluksineen tarjoaa tekemistä kesän jokaisena päivänä. Uudistettu ulkoilukeskus on monipuolinen kesäkeidas, jossa on mahdollisuus viettää kesäpäivää kauniin luonnon äärellä.
”Alue tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja päivän viettämiseen ulkona. Vapaassa käytössä ovat rantalentopallokentät, koripallokenttä, nurmikkoalueet, lenkkipolut sekä ulkokuntosali. Vuoden 2014 aikana on myös valmistumassa 12-väyläinen frisbeegolfrata”, Ahonen kertoo.

Viime kesänä valmistuneesta upeasta Angry Birds -leikkipuistosta on tullut perheen pienimpien suosikkikohde. Espoon kaupungin uimavalvojien valvonnassa on turvallista nauttia uimisesta ja rantaelämästä hiekkarannalla.

Maksutta käytössä olevien palvelujen lisäksi Oittaan Kartanon liikuntapalvelut yhteistyökumppaneineen järjestää opastettuja melontaretkiä, Kickbike-safareita ja SUP-melonta -kursseja sekä vuokraa välineitä omatoimiseen liikkumiseen.

Oittaan Kartanon kivinavetan ravintola-kahvilassa tarjoillaan lounasta joka päivä. Sunnuntaisin kartanorakennuksessa on tarjolla brunssi.

Tuliaiset, lahjat ja kesän mökkiviemiset voi hankkia vanhan vilja-aitan valloittaneesta viehättävästä  KUDE AITTA Shopista. Kesäkauppa myy valikoituja tuotteita, joilla on taustallaan tarina. Valikoimassa on oivaltavia ja käytännöllisiä tuotteita suomalaisilta merkeiltä, valmistajilta sekä käsityöläisiltä kuten Kotosa Textiles, Papu, Kupilka, Heikkilän luomumausteet, Frantsila, Kultasuklaa ja AAVE-uistimet. Lisätietoa ja KUDE AITTA Shopin aukioloajat löytyvät osoitteesta https://www.facebook.com/kudeaitta.fi.

Lisätietoa

Markkinointipäällikkö Maltte Ahonen, Oittaan Kartano, p. 020 734 2441, maltte@oittaankartano.fi ja myynti@oittaankartano.fi

Oittaan kartano sijaitsee osoitteessa Kunnarlantie 33-39, Espoo. Karttalinkki:

www.oittaankartano.fi/juhannus/

www.oittaankartano.fi

www.facebook.com/Oittaankartano

Oittaan kartano ja ulkoilukeskus kauniin Bodomjärven rannalla Espoossa tarjoavat erinomaiset puitteet juhlille, kokouksille, urheilupäiville sekä ulkoilulle.