Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Nouda eväät S-market Pendoliinosta ja kiikuta paketti postiin – kätevästi ja kuivin jaloin

Pirkanmaan Osuuskauppa

Julkaistu: 29.11.2012 klo 11:36
Julkaisija: Pirkanmaan Osuuskauppa

Yksi perjantaina 30.11.2012 avautuvan Hämpin parkin sisäänajorampeista on S-market Pendoliinon vieressä. Nyt pääset asioimaan myymäläämme kätevästi ja kuivin jaloin! Uudistetussa S-market Pendoliinossa on myös Postin pakettipalvelu.

– Meillä voit käydä ostoksilla arkisin nyt jo klo 7 alkaen. Työpäivän eväiden hankkiminen on täten entistä helpompaa, S-market Pendoliinon marketpäällikkö Irja Koljonen kertoo. –Perjantaina jaamme myös 600 ensimmäiselle 30 eurolla ostaneelle kaksi tuntia ilmaista parkkiaikaa Hämpin parkkiin, Irja lupailee.

Perjantaina on lisäksi luvassa monenlaisia tuote-etuja. Tule tutustumaan tuote-esittelyihin ja maistamaan esim. Atrian lihamestarin tuotenäytteitä ja Olvin Angry Birds -juomia. Olvin kilpailussa voi voittaa pituutensa verran Angry Birds -tuotteita.

Asiakkaidensa omistama Pirkanmaan Osuuskauppa on palvellut jo 110 vuoden ajan, minkä kunniaksi tänä vuonna järjestetään kaikissa osuuskaupan toimipaikoissa juhlavuoden kakkukahvitus. Perjantaina 30.11. klo 10–18 S-market Pendoliinossa on asiakkaille luvassa juhlavuoden kakkukahvit.

Sevillassa tarjoillaan kuponkietuna kaksi maittavaa lounasta 12 € (normaalisti 18,60€). Tervetuloa herkuttelemaan!

.