Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Nopeampaa ja helpompaa asiointia: Pikakassat S-market Wiklundille

Turun Osuuskauppa

Nopeampaa ja helpompaa asiointia: Pikakassat S-market Wiklundille

Julkaistu: 30.05.2013 klo 14:15
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskaupan ensimmäiset pikakassat on otettu käyttöön Turussa S-market Wiklundilla. Pikakassat helpottavat ja nopeuttavat erityisesti pienten ostosten tekemistä - asiakkaiden on nyt entistäkin mukavampi käydä omassa kaupassa.

- Asiakkaamme ovat jo pidempään toivoneet mahdollisuutta hoitaa ostokset itsepalveluna. Olemme selvittäneet ja testanneet erilaisia ratkaisuja ja nyt olemme mielestämme löytäneet hyvän ja helppokäyttöisen, suomalaisen vähittäiskaupan erityispiirteet huomioivan konseptin. Esimerkiksi Euroopassa pikakassoja käytetään ruokakaupoissa yleisesti, kertoo S-marketeista ja Sale-myymälöistä vastaava ketjujohtaja Mikko Rauhanen.

Ostosten teko ja maksaminen on pikakassakonseptissa tehty asiakkaalle mahdollisimman helpoksi ja turvalliseksi. Paikalla on aina pikakassaopas, joka ohjaa pulmatilanteissa. Uudessa pikakassakonseptissa asiakas skannaa itse ostostensa viivakoodit, kirjaa Bonuksen ja maksaa kortilla sirupäätettä käyttäen. Pikakassat on suunniteltu erityisesti helpottamaan pieniä ja nopeita ostoskorilla tehtäviä ostoksia.

- Pikakassakonseptia testataan TOK:ssa Wiklundin S-marketissa. Päätökset palvelun laajentamisesta tehdään kokeiluista saatavien kokemusten perusteella, Rauhanen summaa.

Pikakassaratkaisun on toimittanut Fujitsu Finland Oy, joka toimittaa TOK:lle muiden muassa päivittäistavarakaupan kassajärjestelmät.

Turun Osuuskauppa, ketjujohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 129 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.