Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Nimityksiä Turun Osuuskaupan johtoryhmässä

Nimityksiä Turun Osuuskaupan johtoryhmässä

Julkaistu: 18.06.2014 klo 11:58
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskaupan Sokos ja Emotion-ketjujohtajaksi on nimitetty 1.8.2014 alkaen Janne Reunanen (39). Hän toimii tällä hetkellä SOK Autokauppa Oy:n toimitusjohtajana. Janne Reunasella on pitkäaikainen kokemus SOK:n liiketoiminnan eri tehtävistä mm. SOK Liettuan maayhtiön kaupallisena johtajana sekä SOK market-ketjuohjauksen tuoteryhmäpäällikkönä.

Turun Osuuskaupan matkailu- ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Mikko Eskelinen vastaa 18.6.2014 alkaen myös liikennemyymälä- ja polttonestekaupasta. Liikennemyymälöiden päivittäistavarakaupan operatiivinen ohjaus kuuluu S-market ja Sale-ketjujohtaja Mikko Rauhaselle, mutta toimialan tulosvastuu on Mikko Eskelisellä.

Turun Osuuskaupan uuden talousjohtajan rekrytointi on käynnistynyt.

Turun Osuuskaupan toimitusjohtaja Antti Sippola, puh. 010 764 4001.

TOK on yli 133 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.