Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Nelipyörä avaa Hyvinkäällä uusissa tiloissa

Nelipyörä avaa Hyvinkäällä uusissa tiloissa

Julkaistu: 04.09.2013 klo 09:28
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Nelipyörä Oy:n Hyvinkään uudet toimitilat ovat valmistuneet. Toimipisteen avainsanoja ovat tilavuus, nykyaikaisuus ja laajeneva palvelutarjonta. Uusi, täyden palvelun Toyota-autotalo juhlii avajaisiaan 4.-14.9.2013. Ohjelmassa on tapahtumia ja muun muassa oma  ilta asiakasomistajille.

Nelipyörän uusi toimipiste sijaitsee lähelle entistä, ja sinne on helppo löytää. – Myös uusi kiinteistö sijaitsee Hyvinkään autokaupan keskittymässä. Sijainti on erinomainen, kertoo autokaupan toimialajohtaja Risto Korkka Hämeenmaalta.

– Tilojen suunnittelussa lähdettiin nimenomaan autokaupan tarpeista. Niistä tuli erittäin toimivat ja avarat. Myös talotekniikka on tätä päivää, ja energiatehokkuuteen on kiinnitetty paljon huomiota. Esimerkiksi valaistus on hoidettu LED-valoin, Risto Korkka jatkaa.

Muutos entisiin toimitiloihin verrattuna on iso. Asiakkaille se näkyy erityisesti paranevana palveluna. – Nyt meistä tulee täyden palvelun Toyota-autotalo sanan varsinaisessa merkityksessä, Nelipyörä Oy:n toimitusjohtaja Pekka Nuutinen kertoo.

– Tiloistamme löytyy oma, nykyaikainen korikorjaamo. Huolto- ja korjaamopalveluiden lisäksi myös autonpesu ja –puhdistuspalvelut löytyvät jatkossa omalta tontilta. Asiointimukavuutta lisää myös se, että Toyota-malliston lisäksi iso osa vaihtoautoistakin löytyy sisätiloista, säältä suojassa, Pekka Nuutinen jatkaa.

Täyden palvelun autotalossa asiakaspalvelun sujuvuus onkin mietitty loppuun asti. – Uusista tiloista löytyy palvelupiste, jossa asioiden hoitaminen onnistuu kätevästi, yhdellä tiskillä. Meiltä asiakas saa todella kaiken tarvitsemansa, vakuutus- ja rahoituspalveluista lähtien, Pekka Nuutinen muistuttaa.

Osoite: Nelipyörä Hyvinkää, Helletorpankatu 20.

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, autokaupan toimialajohtaja Risto Korkka, puh. 0500 301 794

Nelipyörä Oy, toimitusjohtaja Pekka Nuutinen, puh. 0400 617 847

Hämeenmaa – yli 143 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.