Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Naantaliin Sale-lähikauppa alkuvuonna 2015

Naantaliin Sale-lähikauppa alkuvuonna 2015

Julkaistu: 27.10.2014 klo 14:02
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskauppa ostaa Naantalin Nuhjalassa sijaitsevan K-market Etapin liiketoiminnan. Uusi Sale Naantali aloittaa toimintansa remontin jälkeen alkuvuonna 2015.

- Sale Naantali täydentää TOK:n palveluverkostoa ja on hienoa, että voimme tarjota alueen asiakasomistajille oman lähikaupan. Asiakas löytää Sale Naantalin osuvista ja monipuolisista valikoimista kaiken tarvittavan päivittäiseen ruoanlaittoon ja mikä parasta, Sale palvelee asiakkaitaan pitkin aukioloajoin, toteaa TOK:n marketkaupasta vastaava toimialajohtaja Mikko Rauhanen.

Turun Osuuskaupalla on Naantalin keskustassa lisäksi S-market.

K-market Etappi työllistää tällä hetkellä 7 henkilöä, jotka siirtyvät ns. vanhoina työntekijöinä Turun Osuuskaupan palvelukseen.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Rauhanen, puh. 010 764 4062

TOK on yli 135 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.