Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Memphis-ravintoloissa ruokalista on kännykässä

Memphis-ravintoloissa ruokalista on kännykässä

Julkaistu: 10.01.2013 klo 09:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Uuden ruokalistan myötä Memphis-ravintoloissa ruokalistaa voi nyt lukea omassa kännykässä. Ravintolan pöydästä älypuhelimella tai tabletilla luettava QR-koodi vie suoraan ruokalistasivustolle, joka toimii kaikilla päätelaitteilla. Paperisten ruokalistojen ystäville tarjolla on myös perinteinen vaihtoehto. Mobiilisovelluksesta ei voi tilata ruokia, vaan sen hoitaa jatkossakin seuruetta palveleva tarjoilija.

Memphisin lisäksi QR-koodin takaa löytyvää ruokalistaa testataan ravintola Bravuriassa, Helsingin Kampissa 14.1. alkaen. Uuden teknologian testaamisen lisäksi mobiiliruokalistalla pyritään paperisista ruokalistoista syntyvän jätteen vähentämiseen sekä kustannussäästöihin.

Nina Forslund, Kehityspäällikkö, SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus, 050 409 1552

S-ryhmän Memphis-ravintoloita on Suomessa neljä - kaksi Helsingissä, yksi Kuopiossa ja yksi Jyväskylässä. Memphisin ruokalista on amerikanhenkinen, sen pääosassa ovat hampurilaiset, sandwichit sekä barbeque-ruoat. Bravuria on uudella palvelumallilla toimiva italialainen ravintola, jossa annokset tehdään tuoreena silmiesi edessä ja vastuullisuus on tärkeässä osassa.